Turkije 2010!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Re: Turkije 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 19:01

Ja het is zwaar maar niet te vergelijken met een kantoorbaan. ;) Maar ja je bent op een gegeven moment wel kapot hoor... wat voor werk je ook doet.. als je te weinig slaap krijgt breekt het je op. Vrije middag merk je dan ook niks van, alleen maar slapen. :D

Hou t niet echt meer vol maar moet wel, morgen hoor ik als het goed is hoe nu verder... begin wel een beetje nerveus te worden. :) Alles is klaar dus laat haar nu maar komen....

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 19:02

Wij gaan overigens dit jaar waarschijnlijk een dag of 7 naar mijn schoonfamilie en dan vanuit daar een dag of 4-5 naar Marmaris in hotel Grand Pasa. Weet alleen nog niet precies wanneer... de bouwvak vind ik namelijk eigenlijk wat te warm voor zon beebje, en ook mijn schoonbroer gaat dit jaar naar zijn familie (hebben hem nu al 3 jaar niet gezien.. dan 3,5..) dus we kijken even wanneer hij gaat. Is jammer als je elkaar misloopt...

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 19:03

Dat zijn inderdaad lange dagen Nathalie!
Woont je man nu samen met jou in Nederland? Zal voor hem dan ook wel een hele omschakeling zijn om naar het "koude" nederland te verhuizen :P

Oooeeeeeeh spannend :D :D Kan je je wel een beetje voorstellen dat je binnen nu en een aantal dagen met een kindje in de armen zit en gewoon mama bent? :P
Ik denk dat ik het heel onwerkelijk zou vinden als ik zwanger zou zijn en dan te bedenken dat je gewoon bijna moeder wordt en je hele leven om je kindje zal draaien.

Estelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 19:05

Nathalie schreef:
Hahhaa Grand Cettia... Daar heb ik 2 jaar gewerkt.. := Have fun!

Wat grappig welke jaren ? Ben er ook al is eerder geweest in 2008 !

En wat grappig om te horen dat je dit jaar naar Grand Pasa gaat, daar ben ik vorig jaar geweest :P
Laatst bijgewerkt door Estelle op 01-04-10 19:06, in het totaal 1 keer bewerkt

ikkuh15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 19:06

Nee het is zeer zeker niet te vergelijken met een kantoorbaan! En dan ook nog in die hitte, lijkt me echt afzien!
Spannend zeg! Je bent er nu echt bijna! Ik zal heel hard voor jullie duimen!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 19:08

Vind het ook wel spannend hoor. :D Ben nogal perfectionistisch en ben dus ook 'bang' dat ik geen perfecte mama wordt. Zal er wel bijhoren met al die hormonen hihi....

Ja we wonen nu samen in Nederland! Denk dat het voor hem makkelijker geweest is hier te wennen dan voor mij daar. :) (weet het wel zeker trouwens.. hihi)

Estelle, ik heb er in 2006 en 2007 gewerkt.
Maar als je in 2008 geweest bent, ken je wel zo goed als hetzelfde team denk ik.. (Carlos, Suzy? dat waren heule goede vrienden... doe ze maar de groetjes als ze er dit jaar nog zijn, heb helaas geen contact meer door persoonlijke redenen..)
Hoe was Grand Pasa? Wij gaan nu daarheen omdat een paar van onze vrienden daar werken dit jaar in de animatie. Volgens mij is het wel een goed hotel?

Estelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 19:12

Toen ik er heen ging werkte Bubu daar.. rest van de namen kan ik zo snel niet opkomen ! De fotograaf (Cihan) & Juweliers zijn me ook nog wel bijgebleven, met de fotograaf heb ik af en toe nog wel is contact die werkt daar nog net zoals de juweliers.
Animatie is wel veranderd ! Geloof inderdaad door die gezellige baas...

Grand Pasa is ook wel een goed hotel, de periode dat ik er was wel erg rustig veel oudere mensen... Wel leuke animatie, Camil, Lee & Anil ken je die ook ?

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 19:20

Bubu... ken ik niet... werkte dat engelse meisje er toen niet.. met Ali G.. Volgens mij wel. Maar wij waren er vroeg in het seizoen en toen hebben zij ruzie gekregen. :=
Er waren wel wat nieuwe mensen bijgekomen.
Vorig jaar had Cettia nog wel Lucky Entertainment. Dit jaar weet ik niet. Weet dat Ali G en anderen van Lucky nu in Pasa werken voor zichzelf. :j
Die mensen die je opnoemt ken ik niet trouwens!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 19:21

Carlos was overigens chef entertainment.. Staat in de Dj Box. En Suzy is wat ouder, heel slank met lange blonde haren. :j Misschien herken je ze. :D
Ze zeggen ieder jaar niet meer met Lucky te gaan werken maar ieder jaar zijn ze toch weer in Cettia. :+

Estelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 19:23

Ja Ali G ken ik nog wel ! Dat engelse meisje wat na haar vakantie in cettia is gebleven om te werken ook !

Lucky entertainment ?? Wat is dat precies ?

Wat leuk om te horen dat hun nu in Pasa werken, had ik dat geweten waren aardige/gezellige gasten :D

Die namen die ik net noemde werkte er vorig jaar....

Ken je de fotograaf wel uit Cettia, ook een super aardige gozer :) Nu ben ik wel van mening na zoveel keer in turkije geweest te zijn dat alle gasten van animatie/fotograven/winkeltjes aardig zijn.... Sommige omdat het moet maar de meeste toch wel echt gemeend aardig :D

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 19:29

Fotograven heb je niet echt contact mee... onderling in hotels zijn de contacten niet zo goed, vaak nep en achterbaks. := (tussen het personeel)

Dat engelse meisje, ben ff haar naam kwijt, die heeft Ali G heul hard geslagen toen wij met hun uit waren. Hihi. Heb nog een hoop fotos met haar... raar mens een beetje. := Idd na haar vakantie niet meer naar huis gegaan. Haha. Ze was het wel snel zat dacht ik, toen wij er waren wel in ieder geval. :+

Lucky Entertainment zo heet het bedrijf zeg maar. De baas heet Cem... In 2007 is hij voor zichzelf begonnen, toen werkten wij voor hem. Echt een eikel maar helaas bleven veel mensen voor hem werken jaar na jaar... dan kapt ie er ook niet mee. :)

Estelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 19:36

Raar meisje inderdaad ! Ik was er in mei en had daarna nog contact met Bubu via msn en die vertelde ook dat dat niet helemaal goed liep enzo... Misschien ook beetje snel gegaan :+

Na zoveel jaar steeds naar turkije gaan ben ik er inderdaad wel achter dat het personeel het errug slecht heeft ! Hard werken, weinig geld maar vooral word er zoveel druk uitgeoefend op het personeel en nou niet bepaald vriendelijk !

Wel super leuk dat jij zo je man hebt leren kennen ! :D

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 19:46

Idd helemaal niet vriendelijk. :) Verschilt wel hoor. Het eerste seizoen in Cettia was nog niet voor Cem. Toen was ik in directe dienst van het hotle en dat ging een stuk vriendelijker.
Het 2e seizoen voor Cem (Lucky entertainment) en hij was begin van het seizoen erg aardig maar later echt niet meer. (toen niemand meer ontslag zou nemen omdat je dan geen andere baan vindt...)
Haha wordt er helemaal enthousiast van en ben eens fotos gaan bekijken...

Afbeelding

Dit zijn Suzy en Carlos.. (2 rechter)

Afbeelding
En het rare mens.. :D Whaha...
Weet niet eens meer hoe ze heet... Wel dat ze Ali G echt heel hard geslagen had en wij hem jankend opgevangen hebben in onze vakantie. :(:) Intussen zat zij bij zijn moeder binnen uit te huilen. Woops. :=

Estelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 19:56

Carlos ken ik wel van gezicht inderdaad !

Jaaa... krijg ineens flashbacks van die lelijke nep wimpers !

Wel echt een grap eigenlijk dat meisje :=

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 20:19

Idd had het er net nog met manlief over. :D July heette ze! :+ Ze was wel aardig, maar erg apart.. een echte engelse wel. :) Zij was heeeel erg los met stappen... en Alican kon daar echt helemaal niet tegen, zo jaloers als hij is. Wat een grap die 2 echt waar. :j Whaha..

DaniqueHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 20:21

wij gingen elk jaar,
maar helaas gaat het dit jaar niet door voor ons..
mn vader is namelijk heel erg ziek...

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 20:35

Pebblesther schreef:
Oke leuk :)

Heb je genoeg van Turkije Samy?

Ja wil nu ook wel eens wat anders zien..

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 14:20

Samy schreef:
Pebblesther schreef:
Oke leuk :)

Heb je genoeg van Turkije Samy?

Ja wil nu ook wel eens wat anders zien..

Dat kan :) Ik wil ook zo veel mogelijk van de wereld zien dus wij gaan volgend jaar ook niet weer naar Turkije. Er is nog zo veel in de wereld te zien, waarom ieder jaar naar hetzelfde land gaan?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 11:17

Ik ga nu voor de 2e keer naar Turkije. Vorig jaar herfst zat ik met mijn familie in Kemer en nu ga ik met vriendinnen naar Marmaris. Ben benieuwt of het daar net zo mooi is als in kemer.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 20:17

Ik meld me!
Ik ben vorig jaar naar Miracle Resort geweest, en wil dit jaar het liefst naar Royal Wings rond Juni.. maar we zitten nog een beetje te twijfelen.. een keuze maken is zo moeilijk! :D

M_aaike_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 20:42

Ook ik meld me maar even 19 april vlieg ik naar Turkije. Voor de eerste keer en heb vandaag in een opwelling geboekt. Ik ga samen met mijn broertje voor 6 dagen naar Side. Nog even relexen en hopelijk zulk mooi weer hebben dat ik ook nog een beetje kan bij bruinen voor ik aan mijn opleiding begin.

Zijn er nog speciale dingen die je in deze tijd van het jaar in de omgeving van Side zeker gedaan moet hebben?

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 20:44

6 dagen kan dat ook? :D
Ik dacht alleen 8 dagen? Ben blond misschien ligt het daar aan haha.

Ik zou ook graag 6 dagen willen, ben niet zo'n vakantiemens en na 6 dagen heb ik het ook echt wel gezien en wil ik weer lekker terug naar mijn eigen huisje! :)

M_aaike_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 20:49

Ja ik had zelfs last minuts van 3 dagen gevonden. Het liefste zou ik wel iets langer gaan, maar helaas gaat dit niet. Mijn broertje moet de 18de nog werken en ik begin de 26 aan mijn opleiding :Y)

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 20:50

Ow hmm weer wat bijgeleerd. :=
Wel vervelend dat je niet langer kunt terwijl je wel wilt..

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 20:53

Met welke vliegmaatschappij vliegen jullie eigenlijk?