Ligging van het hotel echt ideaal, midden in het centrum, op loopafstand van veel bezienswaardigheden (oa. Tower Bridge dus) en vlakbij een metro en treinstation!Geboekt via http://www.booking.com, ideale site. Veel hotels bieden daar hun kamers voor weinig aan. Enige nadeel wat mijn ouders hadden bij dit arrangement is dat ze niet konden annuleren. Boeken, betalen en je geld kwijt dus. Maar als je echt wilt annuleren vanwege familieomstandigheden dekt een annuleringsverzekering dat ook. Dus dat is dan iets waar je rekening mee moet houden. Maar, handige site
22 okt tm 25 okt gaan wij (ouders, broertje en vriendje ) eindelijk een keer heen. Mn ouders en broertje zijn allemaal al een keer in Engeland geweest en k nog nooit, dus ben heel erg benieuwd. We zitten in het Holiday Villa Hotel geloof k, stond op internet niet denderend aangeschreven maar was moeilijk om een hotel voor 5 pers. te krijgen (bijna alles is voor 1/2 personen). Ga dit topic is even doorspitten voor wat tips die je echt gezien moet hebben, is er iemand ook wel is naar een musical geweest? en weet iemand misschien of Dirty Dancing dan nog draait?
en natuurlijk wil ik ook naar West End
Vorig jaar november was ik in Londen, toen heb ik Avenue Q gezien. Ook erg leuk.