Ik heb laatst een mooie koffer op de zwarte markt in beverwijk gekocht. Het was niet zo'n plasticen harde koffer, je kan hem zeg maar indrukken maar hij is ook weer niet zo slap als een reistas.En wel gewoon met wieletjes en handvat enzo.
Ik heb mn koffer op de markt gekocht. Vond hem toen niet zo duur. Ben nu opzoek naar koffertje voor handbagage van 50 cm met wieltjes etc. Heb ze wel gevonden maar die waren bijna net zo duur als mn grote koffer...maar heb als het goed is anders alternatief, maar dan stoffen ipv harde schaal.
Ik heb er al eentje gekocht!! Een hele grote samsonite! Pink... Ooopss!
Pebblesther
Geplaatst: 26-03-09 15:14
LindaV schreef:
Ik heb er al eentje gekocht!! Een hele grote samsonite! Pink... Ooopss!
whaha, dan kan je hem in ieder geval in 1 keer herkennen als hij op de band ligt
Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest voor m'n inentingen. Ik hoefde alleen Hepatitis A want een andere ziekte was ik nog tegen ingeënt tot m'n 23e (zit nog in m'n kindervaccinaties). En die Hepatits A moet ik in oktober nog 1 van hebben dan ben ik voor 25 jaar beschermd.
Oke ja consult komt er natuurlijk nog bij... Ik zal eens kijken wat ik nu precies moet betalen bij de GGD, ik weet iig zeker dat het minder is. Ik heb iig geen consult kosten en vaccin is ook iets goedkoper. Ik mag hem volgende week gaan halen!
Ja ik ook, zat laatst op de hyves te kijken van ons hotel, die fotoooooo's kan gewoon niet geloven dat het daar zó mooi is! Haha ik denk iedere keer dat als we het vliegtuig uit komen en naar het hotel gaan dat het een grote puinzoon is, en dat die zee hartstikke smerig is, en dat het zand helemaal niet wit is.,..
ff een berichtje vanuit mexico.. de laatste alweer.... over een uurtje of 4 vertrekken we richting het vliegveld.... dan zit het eralweer op
tis snel gegaan maar hebben mega veel gedaan.. vertel het allemaal als ik terug ben, wand heb nu niet zoveel tijd...
het weer is warm heeell warm.. maar als je bij de zee zit zal ik zeker wat vestjes etc meenemen... wand dan kan het toch wel wat fris zijn.... gisteren waaide en het enorm bij de zee... overdag als savonds... je kon oko beter de zee niet ingaan.. zoveel hoge golven en stroming.....
bijna elke dag hadden we wel wind.. en das erg verraadelijk voor het verbranden, onderdschat dat niet wand tis zo gebeurd spreek ik uit ervaring... hahha
verder ook regelmatig wat wolken en een spatje miezer... we hebben 1 mega bui gehad van dik halfuurtje met omweer... de lucht klaart dan weer op en heb je weer een strakblauwe lucht... maar ook tijdens die buien blijft het heet..
der is veel tedoen, maar wel prijzig... maar wel een aanraders waard zeker het zwemme met de dolfijnen
wij hebben het 2x gedaan bij verschillende bedrijven... maar die van gister was veeeeeeelllll leuker.... weet zo ff niet de naam mar dat vertel ik vwel precies als ik thuis ben...
nou meiden tot morgen ochtend we landen in nederland om kwart voor 9 smorgens
Hee Melanie. Ik vroeg me net af hoe het met je ging en of je alweer thuis was. Die 2 week is inderdaad snel gegaan zeg! Ben benieuwd naar je verhalen en foto's. Succes met de vlucht straks over 3 uur!
Jongens, nog maar 11 nachtjes.. Heb er echt zin in! Afgelopen weekend alvast zonnebrandcreme gekocht en gisteren een beetje voorgebruind onder de zonnebank!
Ik ben benieuwd naar de foto's van Melanie!
_sharona_
Geplaatst: 02-04-09 11:56
Oeh ik ga een dag voor jou linda, ik ga 21 april:D Heb er ook zin in!
*** wijzig: kom er net achter dat ik niet zo goed kan tellen ik moet nog 19 dagen haha!
Ik ga 3 mei, duurd ook niet lang meer! M'n vriend en ik willen nog een goede videocamera kopen. Is toch wel leuk om te filmen ipv alleen maar foto's. Ik ben ook benieuwd naar Melanie's fotos en verhalen.