Spanje 2009

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kr0elkip

Re: Spanje 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 14:37

wij gaan 28 aug naar calella...
wie gaan er nog meer vanaf amsterdam met de bus van beach masters richting calella???:D

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 15:37

Dit ben ik live vanuit Spanje 8-)

Geaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 18:24

Ik ben net terug uit het zonnige Spanje.

Na 2x cran canaria, nu toch naar de Costa Brava keer getrokken. Wij zaten in Malgrat de Mar!
Was zeker geslaagd en super super weer!

Zou zo weer terug gaan!
Echt, spanjaarden zijn vriendelijke mensen :j!

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 12:08

Wij hebben ook van ons weekje mallorca genoten, en gaan daarom in Oktober weer een week erheen. Ik kan niet wachten om onze vrienden weer te zien!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:48

24 augustus vlieg ik eindelijk naar Valencia :# Can't wait to be back.

sesiel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:00

Wij gaan zondag naar Calella :D

Rachelle302

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:01

4 augustus vlieg ik naar Gerona!

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:08

Ik ben net terug uit Pineda de mar, dat ligt naast Callela, het weer was er goddelijk en we hebben genoten, uiteraard even naar Barcelona met de trein geweest en met de tuk tuk :P naar Loret en Malgrat, ik wil terug !!!!

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 23:36

Ben nu ook alweer 2 weken thuis, maar als ik terug denk aan de vakantie, wil zo weer terug.. Alleen al voor het lekker luieren, beetje op het strand liggen, van de zon genieten! Wij zaten in Malgrat de Mar/Santa Susanna.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 23:42

Leuk, hebben jullie ook foto's?
Ik heb een topic geopend (link in onderschrift).

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 23:59

Hebben een paar foto's. Ik heb de meeste foto's gemaakt en de motivatie om foto's te maken ligt niet erg hoog, als je in je uppie foto's moet maken :n .. Jij hebt wel leuke foto's zeg! Mooi is Barcelona hè? En dat spul van Gaudi allemaal? Ik ben er vorig jaar met school geweest en gingen we daar ook allemaal langs. Nederlandse gids mee, echt geweldig!

kr0elkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 13:51

ohhh 28ste lekker naar de zon!! deze maand kan niet snel geneog gaan!! :):D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 22:21

Ook ik ben weer terug uit Spanje. :D

3,5 week naar Calafell geweest, een stadje ongeveer een uur rijden onder Barcelona!
Erg leuk. Geen Nederlands te bekennen [heerlijk], mooi boulevardje, super rustig strand en leuke mensen. Ook het huisje wat we hadden gehuurd was een succes!
Bij interesse kan ik wel een paar foto's erop knallen. :j

kr0elkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 22:33

foto's kijk is altijd leuk nueve :D
isdat toeallig niet een plekje vlak bij calella???

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 18:52

Wij zijn een week terug, maar zou zo weer terug willen!!

Zaten net buiten Platya D'aro en voor San Antoni de Calonge.. Zo heerlijk geluierd, lekker gegeten, (moet je net buiten Platja D'aro, kleine dorpjes, daar kun je veel beter en goedkoper eten)

Heerlijk daar gereden, voor de tweede keer les gehad op een plaatselijke pensionstal/manege bij Palamos, leuke en fijne mensen daar ontmoet.
Prachtige bootrip vanuit Palamos gemaakt, en als je maag ertegen bestand is, is het ook leuk om de visafslag te bekijken in Palamos, elke werkdag komen de vissers terug en zie je hoe er geboden wordt op de verse vis.

Dit is het tweede jaar dat we in die omgeving zaten, maar zeker de moeite waard. Vooral de rijlessen waren erg leuk!

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 13:13

Ik ben gisteravond terug gekomen uit Salou! Was echt een super vakantie! :+:

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 14:24

Ik ben 2 augustus teruggekomen uit San Vicente de la Barquera. Ik betwijfel of iemand dat hier kent. Is in Cantabrië, bovenin dus.
Ik ben daarna meteen weer weggegaan en nu pas net 'n dagje thuis. Ik vond het er echt super mooi. Lekker weer gehad. Het klimaat is daar niet zo bloedheet als aan de middelandse zee. Super fijn!
De golven zijn daar ook mooi om te surfen, waar wij voor kwamen. Ik was met 3 vriendinnen, M & E & B. Het is niet helemaal goed gelopen wat dat betreft, maar we hebben ook veel nieuwe vrienden gemaakt. We waren met een organistie uit België. Super gezellige mensen!

Samenvatting

Vrijdag Regenbui in Mechelen waar we opstappen, leuke jongen in bus, stop in Brussel, stop in Gent, te laat, bus prop vol, op weg naar Spanje!

Zaterdag Aankomst, tent krijgen, andere Nederlandse meisjes ontmoet, naar het strand, surfplank huren, volleybal, douche, eten, Solaire! (Solaire is een super toffe surfbar)

Zondag Surfles, halverwege afgelast door teveel badgasten, strand liggen, watergevecht met nieuwe vrienden, quiz, kampvuur op het strand, levend Yenga.

Maandag Surfles, solaire, gezellig! Grote groep oudere mensen, moe.

Dinsdag Surfles, douche, eten, kampvuur op 't kamp, nieuwe mensen komen.

Woensdag Met de bus naar Comillas (stadje), lopen, verdwalen, zwerfhond vinden, huis van Gaudi bewonderen, bus die niet komt, 4 km terug lopen, blaren, douche, eten, lekker toetje, 's avonds naar Suances! Dik uitgaansgebied. Ook ander stadje, leren cider schenken.

Donderdag Ontbijt gemist, laatste surfles, slechte golven, veel wie(t)r in 't water, nightcanoying, warmwaterbron.

Vrijdag Ontbijten, terug slapen, 12 uur naar strand, inschrijven contest, surfcontest, B doet niet mee, M in finale, bbq, Solaire

Zaterdag Opruimen, wachten, regen, modder, bus heeft vertraging, pizza eten, in mini-tentje schuilen voor de regen, wachten, regen, rondje rijden met een fotograaf, kletsen, avondeten, regen, regen, wachten, Solaire versperd door water, eindelijk in de bus! Veels te laat.

Zondag Bus, ontbijt, bus, films kijken, bus, slapen, bus, vrolijk, moe, afscheid in Gent, nieuwe mensen ontmoet, meteen afscheid, naar huis.

En nog twee foto's in een link.
http://fc01.deviantart.com/fs47/f/2009/231/2/2/Surfer_girls_by_Lee_ka.jpg
Ik en vriendin met de surfplanken.

http://fc09.deviantart.com/fs48/f/2009/231/c/8/She__s_good_by_Lee_ka.jpg
Vriendin met flik-flak. Hierna gingen we surfen in de regen. Het was toen erg bewolkt.

Al bij al heb ik dus echt een toffe vakantie gehad!