Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eerst deel van het kunstgras weghalen, dan oude mest weghalen, een soort van ombouw maken waar geen cement onderdoor kan. De vloer bestaat onder de meuk uit granietblokken. Voorheen stond de wasmachine netjes stevig, alleen nu met de onderbak staat het net niet lekker.
Eerst testen hoe hij met een lichte centrifuge doet, anders de bak er onder uithalen en alleen de rubber tegels gebruiken,
karuna schreef:Dat is nog een beste klus.Eerst deel van het kunstgras weghalen, dan oude mest weghalen, een soort van ombouw maken waar geen cement onderdoor kan. De vloer bestaat onder de meuk uit granietblokken.

noord oosten wind.
. De stroomman komt de buitenstroom aanleggen. En een kachelreparateurschoonmaker komt alle schoorstenen en kachels goed schoonmaken en inspecteren. Meteen wordt de pelletkachel gecheckt of alles ook correct is geinstalleerd weer. Wel zo veilig. En de boel moet toch weer de jaarlijkse schoonmaakbeurt hebben.
dat is wel jammer. En de ombouw na de eerste schroef bleek de accu leeg
en wat ik net in elkaar gezet heb ik mooi maar net een paar cm te groot en moet ik een andere plek voor vi den. Jammer het is zo mooi en leuk en praktisch
Dus bezig maar geen barst opgeschoten. De accu zal nu vol genoeg hoop ik. Dan is er tenminste iets gebeurd vandaag
een grote tas vol. De afwasmachine was een 21 vrouwtje. Die kon ik verkleinen tot 16. Maar kraan is net iets groter dan een 16 man en afwijkend schroefdraad
ietwat onhandig maar ik kom overal bij de kranen waar nodig. Zolang ik niet hoef te wassen helemaal ingepakt inclusief waterdichte bovenafdekking. Als ik ga wassen moet ik wat isolatieplaat weghalen voor de zekerheid zodat eventuele warmte wel wegkan. Maar dat is alles bij elkaar een paar minuten werk.

de kraan die er nu zit is een onhandig lomp ding, en afkomstig van geen idee wat? Hij had twee identieke kranen. De vorige begon opeens enorm te lekken en deze vonden we goddank zodat de aanrecht droog blijft.
ik heb het na ruim 2 uur puzzelen en passen en zoeken opgegeven vandaag
. Maar loslaten en het steeds zien bij langslopen en dan is het vaak een ploink. Deze is niet mooi maar voor deze winter voldoet het voor relatief weinig geld.
karuna schreef:Die bovenlader is ook echt bewust daarom gekocht. Alleen de ombouw was lagere prioriteit afgelopen zomer. Ik kon niet op een geschikte oplossing komen die niet meteen ook peperduur was. Tot ik pas bij een rijtjeshuis in nederland een kliko ombouw zag.![]()
Het heeft bij mij vaak een tijd broeden nodig voor er een aha erlebniss is. Als ik heel bewust ga lopen denken komt er toch niks nuttigs uit. Maar loslaten en het steeds zien bij langslopen en dan is het vaak een ploink. Deze is niet mooi maar voor deze winter voldoet het voor relatief weinig geld.
na de grotere schoonmaak zal het er wat beter uitzien. Dit licht is echt zo vernietigend met klussen. En daarna worden de randen nog afgekit trouwens,