Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinka schreef:Ik ben vanmorgen bij de tandarts geweest omdat denk ik de noodvulling eruit was, zat een groot gat. Hij heeft er spul in gedaan als provesorische oplossing. Nou hopelijk dat dat even blijft zitten. 4 september ga ik onder narcose en wordt alles gedaan.
De apotheek zei dat ik een maand goed moest opletten voor een rode vlek, als die komt moet ik meteen naar de dokter.
Voor een spoedgeval kan je wel dezelfde dag bij de dokter terecht hoor. Of naar de dokter in Viane, die heeft open spreekuur, maar heb echt geen zin om daar uren te zitten wachten en dan niet bij mijn eigen dokter te zijn.
tamary schreef:Nitraat en ijzer gehaltes bv zijn belangrijk om te weten als je er mee kookt, het drinkt als thee, koffie, etc.
Dus wat filtert je filter uit dat water?
En anders minimaal iets van een berkfeld waterfilter systeem inzetten voor al je keukenwater gebruik. Hier kun je bv complete filtersystemen krijgen :
https://www.prepshop.nl/drinkwater/waterfilters/
en er zullen zat meer plekken zijn incl. lokaal die je kunnen vertellen wat je moet doen om veilig uit eigen bron te kunnen gebruiken / drinken. Koken, ook 3-5 minuten doet niet alles op dit punt.