Maar vanavond de avond nuttig besteed.
al begon ik in mijn eentje met allee afhaal mensen
Burp. Iets te vol nu wel. de stukjes banaan leken op de foto veel kleiner maar waren echt mega groot.
De helft was ook meer dan genoeg geweest. Maar terugsturen was ook zowat.Ik ben wel gek op hun kinder stokjes, fijner voor mijn gammele handen.

Heel af en toe kan ik het me veroorloven. Iets van een of twee keer per jaar of zo
meer niet. Heerlijk met mijn allergie.
behalve drie fotos maken geen telefoon voor mij in een restaurant. Ook niet als ik alleen zit
het zijn kinderstokjes, die houden de stokjes bij elkaar waardoor je minder motoriek en kracht nodig hebt en toch met stokjes kan eten. De oudjes in Azie blijken vergelijkbare opzetstukjes te gebruiken als ze kromme oude handen hebben ook. Ik kende het niet maar hier de vorige keer echt heel blij mee.
altijd toch wel spannend. 

) dan de wasmachine daarop zetten en stabiel maken en dan de ombouw in elkaar zetten eromheen en daarna al die platen erin. Ik wilde het liefst vloer isolatie maar ik kon lastig inschatten hoeveel ruimte ik overheb. Als dat voldoende is worden die dat alsnog en gaan deze rondom de waterleidingen.