mbkaatje schreef:Mee eens. Ik zou het persoonlijk best eng vinden om nu naar Parijs of Disneyland te gaan.
Moet zeggen dat ik het echt heel spannend vind en zelfs een beetje eng ja. Vooral omdat ze meer aanslagen verwachten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samblabla schreef:Geloof mij maar dat bij disneyland op elke in en uitgang militaire staan. Dat was dit jaar ook zo na charlie ebdo. Zo min mogelijk aan denken en lekker van je vakantie genieten. Eenmaal in het park vergeet je toch vaak wat buiten je gebeurd.
_Dominique schreef:mbkaatje schreef:Mee eens. Ik zou het persoonlijk best eng vinden om nu naar Parijs of Disneyland te gaan.
Moet zeggen dat ik het echt heel spannend vind en zelfs een beetje eng ja. Vooral omdat ze meer aanslagen verwachten..
mbkaatje schreef:_Dominique schreef:
Kan ik me voorstellen, ik hoop niet dat je mooie reisje daardoor verpest wordt. Gewoon vanuit gaan dat er niets gebeurd.
Ik ga binnenkort naar London en daar wordt ook over gezegd dat er aanslagen kunnen komen.....
Babsiej schreef:Ik ben vorige week geweest, was echt supergaafDonderdag terug gekomen, dus net op tijd
![]()
Ik heb echt genoten, wij zaten ook op RDC en het was echt prima te doen, 10-15 minuutjes met de auto en je staat ook in t park