Disneyland Parijs deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Calanddra

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 19:20

Ja haha :P lust je t echt niet? Ook geen garnalen? :P

bij t hoofdgerecht had ik geen vis maar kip columbo oid met kokosreepjes, sate saus en rijst met rozijnen. Als voorgerecht had ik wel garnalen, waren heerlijk :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 19:36

Calanddra schreef:
Ja haha :P lust je t echt niet? Ook geen garnalen? :P

bij t hoofdgerecht had ik geen vis maar kip columbo oid met kokosreepjes, sate saus en rijst met rozijnen. Als voorgerecht had ik wel garnalen, waren heerlijk :D

nope..

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 19:39

Calanddra, het klinkt als een aantal super daagjes :D
Ben benieuwd naar je foto's en filmpjes.

Wij wouden er ook graag heen naar die show maar dat lukte niet ivm geld, haha
vond het wel erg jammer.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 19:44

show hebben wij ook niet gedaan. Maar lijkt wel eens leuk.
Oh ik heb zo'n zin om nog eens te gaan :)
Trouwens over de tolweg is echt een stuk korter dan erlangs. scheelt echt een uur ofzo.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 19:46

Is ook wel duur hoor :oo
wij zaten in de eerste categorie, als is t vanaf de tweede categorie ook prima te zien. Je hebt in totaal iets van maar zes rijen namelijk :)

ik dacht eigenlijk dat ik de vorige x had zien staan dat t 85 euro was pp dus was wel blij dat t 'maar' 70 pp was. Hadden er ook wel speciaal voor geld weg gelegd :P

al had ik achteraf misschien liever in de tweede categorie gezeten, zie je t nog steeds super en is pp 12 euro goedkoper :)

Volgende x wil ik rond kerst :D iig met kerst thema, dat nog nooit mee gemaakt :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 09:26

Calanddra schreef:
Is ook wel duur hoor :oo
wij zaten in de eerste categorie, als is t vanaf de tweede categorie ook prima te zien. Je hebt in totaal iets van maar zes rijen namelijk :)

ik dacht eigenlijk dat ik de vorige x had zien staan dat t 85 euro was pp dus was wel blij dat t 'maar' 70 pp was. Hadden er ook wel speciaal voor geld weg gelegd :P

al had ik achteraf misschien liever in de tweede categorie gezeten, zie je t nog steeds super en is pp 12 euro goedkoper :)

Volgende x wil ik rond kerst :D iig met kerst thema, dat nog nooit mee gemaakt :D

Ik ben vorig jaar naar de winterefteling geweest op een doordeweekse dag. We konden als eerste in de droomvlucht en eigenlijk konden we overal zo in en in blijven zitten zo rustig was het. Heb nog een filmpje waarop we rond filmen en dan zie je dus ook echt niemand.

Toch haat ik de kou zo erg dat ik niet echt in dec wil, ga al begin nov en hoop dat het dan nog te doen is in Paris

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 10:10

Leuk verslag Calanddra. Je hebt het leuk gehad zo te lezen. En je vriend vond het ook leuk dus? In welk hotel zaten jullie ook al weer?
Ben benieuwd naar de foto's.

Kerst in Disney is leuk en heeft zeker wat. Ook begin november kan het trouwens al best koud zijn daar. Dat viel mij in ieder geval wel een beetje tegen vorig jaar. Nadeel van begin november vond ik dat ik zelf nog helemaal niet in kerstsfeer was. Als we nog eens in die periode gaan, wil ik zeker na sinterklaas en niet eerder.

Het liefst zou ik wat meer in de zomertijd willen gaan.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 10:11

mbkaatje schreef:
Leuk verslag Calanddra. Je hebt het leuk gehad zo te lezen. En je vriend vond het ook leuk dus? In welk hotel zaten jullie ook al weer?
Ben benieuwd naar de foto's.

Kerst in Disney is leuk en heeft zeker wat. Ook begin november kan het trouwens al best koud zijn daar. Dat viel mij in ieder geval wel een beetje tegen vorig jaar. Nadeel van begin november vond ik dat ik zelf nog helemaal niet in kerstsfeer was. Als we nog eens in die periode gaan, wil ik zeker na sinterklaas en niet eerder.

Het liefst zou ik wat meer in de zomertijd willen gaan.

ik wou juist bewust niet tijdens een thema omdat ik hoop dat ik dan niet 2 uur in de kou in de rij hoef te wachten ;)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 10:21

Dan zou je in november kunnen gaan, doordeweeks. Dan heb je en een (mooi) thema en het is lekker rustig.
Wij waren vorig jaar van 9 t/m 12 november en het was echt super rustig. Alleen is 11 november een nationale feestdag, dus toen kon je over de hoofden lopen en zijn we naar Parijs gegaan. Ik has geen zin in drukte.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 10:22

mbkaatje, ja hebben het beiden erg naar ons zin gehad :D we zaten in Santa Fe :))

Ik wil juist met thema :)) heb de rest al zo vaak gezien :+ halloween nu ook al 3x, kerst nog nooit :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 10:31

Was het ontbijt te doen in santa fe?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 12:03

mbkaatje schreef:
Dan zou je in november kunnen gaan, doordeweeks. Dan heb je en een (mooi) thema en het is lekker rustig.
Wij waren vorig jaar van 9 t/m 12 november en het was echt super rustig. Alleen is 11 november een nationale feestdag, dus toen kon je over de hoofden lopen en zijn we naar Parijs gegaan. Ik has geen zin in drukte.

Ik ga weg op woensdag en kom thuis op zaterdag dus dat komt ook wel goed uit ;)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 12:30

Was even vergeten dat je binnenkort ook gaat. Grote kans dat de kerstversiering hier en daar al de kop op steekt.
Zo doordeweeks zal het heel goed te doen zijn.

Zit je ook in Santa Fe?
Volgens mij is het ontbijt daar ongeveer hetzelfde als in Cheyenne. Eenvoudig maar je buikje is prima te vullen. Je moet je er niet teveel van voorstellen. Het is brood met eenvoudig beleg (o.a. blokjes kaas, heel apart). En als het rustig is in het hotel, zal het bij het ontbijt ook wel goed te doen zijn. Als het heel druk is, schijnt het nogal een chaos te zijn.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 12:32

mbkaatje schreef:
Was even vergeten dat je binnenkort ook gaat. Grote kans dat de kerstversiering hier en daar al de kop op steekt.
Zo doordeweeks zal het heel goed te doen zijn.

Zit je ook in Santa Fe?
Volgens mij is het ontbijt daar ongeveer hetzelfde als in Cheyenne. Eenvoudig maar je buikje is prima te vullen. Je moet je er niet teveel van voorstellen. Het is brood met eenvoudig beleg (o.a. blokjes kaas, heel apart). En als het rustig is in het hotel, zal het bij het ontbijt ook wel goed te doen zijn. Als het heel druk is, schijnt het nogal een chaos te zijn.

Ben helemaal geen ontbijt fan maar ben wel iemand die om het half uur weer honger heeft :+ lust qua beleg alleen pindakaas, hagelslag en aardbeienjam en dan eet ik het ook meer omdat het moet dan dat ik het lekker vind. Ben voor het laatst zo'n 13 jaar geleden in disney geweest en toen waren we ook in santa fe, kan me er alleen niks meer van herinneren.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 12:34

Dan zou ik een pot pindakaas meenemen!

Waarschijnlijk komt het weer een beetje terug als je in Santa fe bent.

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 12:36

Hier inmiddels ook al een paar dagen terug..
we hebben het erg naar ons zin gehad, mooi weer en onderweg totaal geen last gehad van stakingen!
Hotel "New York" is echt een aanrader!..schitterend hotel, bij de ingang van disney village, super eten enz..volgende keer gaan wij ook met de kerst, hebben we al een keer eerder gedaan maar toen was onze dochter 2 jaar en die heeft daar uiteraard niet veel van meegekregen toen.. ;) ze wil dolgraag een keer met kerst erheen...

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 12:51

Klinkt goed Judithh. Hotel New York had eerst niet zo mijn voorkeur, ik vond het wat koud overkomen. Maar inmiddels lijkt het me wel een super hotel.
Vorige keer met de stuntverkoop van OAD kwam ik nog bijna in de verleiding om te boeken. Zo'n mooie aanbieding voor hotel NY. Maar het was wel erg kort op ons vorige trip.

Volgende keer misschien.

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 12:57

29, 30 november en 1 december zitten twee vrienden, en mijn vriend en ik in Disneyland :D Tweede keer dat mijn vriend en ik gaan en dat alle kerstversierselen er hangen :D . Erg geweldig vond ik dat de vorige keer! Heb ook weer reuze zin om te gaan! We zitten weer in Cheyenne, speciaal voor gekozen om daar weer heen te gaan. Vind het wel wat hebben! En dit keer gaan we ook met eigen vervoer. Ben toch niet zo'n voorstander met de bus mee.

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 12:59

het is geen "koud" hotel, lijkt idd vanaf de buitenkant wel zo maar het is er echt super vertoeven!
Personeel is super, kamers erg mooi, goede bedden en lekker dichtbij ;)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 13:08

Mijn mening over NY is ook wel bijgesteld hoor. Wat mij inmiddels ook wel trekt zijn de faciliteiten, o.a. het ontbijt.
Cheyenne vond ik een leuk hotel hoor, daar niet van. Maar tijdens zo'n aanbieding, is het de moeite waard eens een keer wat meer sterren te proberen.

Leuk vooruitzicht Angeliekje. Alvast veel plezier. Wel gezellig met zijn vieren.

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 13:43

Dank je wel. Zeker een leuk vooruitzicht! Ben de dagen al aan het aftellen :D

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 13:46

Wat vond je zo leuk aan Cheyenne, dat je daar nu weer speciaal voor gekozen hebt?

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 14:28

Hoe het er daar uit ziet vind ik erg leuk. Zo'n idee van zo'n westernstadje. De kamer vond ik de vorige keer erg netjes, bed heb ik heeeerlijk in geslapen. Kon goed ontbijten daar, en ach dat het niet zoveel sterren heeft maakt me niet uit. We slapen er alleen maar, voor de rest hangen we in het park :P Hoeft van mij niet al te luxe te zijn hoor.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 14:57

Ik vond Cheyenne ook leuk hoor, mijn vriend vond het maar zo....zo. The thematisering van het hotel was super. De kamer was schoon en ik heb er heerlijk geslapen, ondanks dat het bedje een beetje smal was. De badkamer was wel aan vervanging toe, maar ik geloof dat ze inmiddels aan het renoveren zijn.
Ook hebben we 's avonds een paar keer in het cafe daar gezeten. Heel gezellig en heel leuk personeel.
Het ontbijt is niet super, maar voldoende hoor. Zelf ben ik 's morgens niet zo'n ontzende uitgebreide eter, maar mijn vriend wel, en die viel het wel tegen. Alleen de koffie en thee waren niet te drinken. Helaas moesten we daardoor steeds naar Starbucks :D

Volgende keer willen we dus wel een ander hotel proberen.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 19:06

NY vond ik ook erg mooi, maar ook NPB was erg leuk. Volgens mijj slaap je trouwens in elk bed goed na een dag disney ;), ik was in elk geval elke keer stikkapot :). Ontbijt vond ik ook erg goed, chocoladebroodjes, crossantjes (echt manden vol), brood, cornflakes, fruitsla, ga maar door. vond ik allemaal prima. ook thee en koffie waren bij ons in orde. wij hebben 1 dag in het hotel ge-ontbijt, en een dag in het park, dat pinokkiohuisje :), erg leuk allemaal.