bij t hoofdgerecht had ik geen vis maar kip columbo oid met kokosreepjes, sate saus en rijst met rozijnen. Als voorgerecht had ik wel garnalen, waren heerlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Calanddra schreef:Is ook wel duur hoor
wij zaten in de eerste categorie, als is t vanaf de tweede categorie ook prima te zien. Je hebt in totaal iets van maar zes rijen namelijk
ik dacht eigenlijk dat ik de vorige x had zien staan dat t 85 euro was pp dus was wel blij dat t 'maar' 70 pp was. Hadden er ook wel speciaal voor geld weg gelegd
al had ik achteraf misschien liever in de tweede categorie gezeten, zie je t nog steeds super en is pp 12 euro goedkoper
Volgende x wil ik rond kerstiig met kerst thema, dat nog nooit mee gemaakt
mbkaatje schreef:Leuk verslag Calanddra. Je hebt het leuk gehad zo te lezen. En je vriend vond het ook leuk dus? In welk hotel zaten jullie ook al weer?
Ben benieuwd naar de foto's.
Kerst in Disney is leuk en heeft zeker wat. Ook begin november kan het trouwens al best koud zijn daar. Dat viel mij in ieder geval wel een beetje tegen vorig jaar. Nadeel van begin november vond ik dat ik zelf nog helemaal niet in kerstsfeer was. Als we nog eens in die periode gaan, wil ik zeker na sinterklaas en niet eerder.
Het liefst zou ik wat meer in de zomertijd willen gaan.
mbkaatje schreef:Dan zou je in november kunnen gaan, doordeweeks. Dan heb je en een (mooi) thema en het is lekker rustig.
Wij waren vorig jaar van 9 t/m 12 november en het was echt super rustig. Alleen is 11 november een nationale feestdag, dus toen kon je over de hoofden lopen en zijn we naar Parijs gegaan. Ik has geen zin in drukte.
mbkaatje schreef:Was even vergeten dat je binnenkort ook gaat. Grote kans dat de kerstversiering hier en daar al de kop op steekt.
Zo doordeweeks zal het heel goed te doen zijn.
Zit je ook in Santa Fe?
Volgens mij is het ontbijt daar ongeveer hetzelfde als in Cheyenne. Eenvoudig maar je buikje is prima te vullen. Je moet je er niet teveel van voorstellen. Het is brood met eenvoudig beleg (o.a. blokjes kaas, heel apart). En als het rustig is in het hotel, zal het bij het ontbijt ook wel goed te doen zijn. Als het heel druk is, schijnt het nogal een chaos te zijn.