Ik vind de Canadian Horse een prachtig ras (ik hou van stoere paarden... ik heb niets voor niets een Groninger paard

Als ik canada zou wonen dan wist ik het wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
myself133 schreef:omdat ik het niet zo zie zitten om 118 pagina's door te lezen hier even een vraag die vast al wel eerder is gesteld:
als je voor kost en inwoning wilt gaan werken heb je toch geen (working holiday) visum nodig?
gaan ze bij de douane dan niet lastig doen? (waarom kom je hier, kom j hier niet om te werken voor geld ect)
Gracefull schreef:myself133 schreef:omdat ik het niet zo zie zitten om 118 pagina's door te lezen hier even een vraag die vast al wel eerder is gesteld:
als je voor kost en inwoning wilt gaan werken heb je toch geen (working holiday) visum nodig?
gaan ze bij de douane dan niet lastig doen? (waarom kom je hier, kom j hier niet om te werken voor geld ect)
Ja ze kunnen best moeilijk gaan doen kan ik uit ervaring zeggen. Mij hebben ze de hemd van het lijf gevraagd.
Wat kom je doen. Waar verblijf je. Ken je die mensen. Hoe lang ken je ze. Waar ken je ze van. Hie oud zijn ze enzovoort.
yarrah schreef:Hoe ging de verhuizing?
Het is nog steeds of weer gruwelijk koud in Calgary.
Hoe doen jullie dat met je kleding?
Met andere woorden hoe houden jullie het een beetje aangenaam en vooral de voeten?
_Linda schreef:@ spikkelfire: Je zou http://www.albertahorsetrainer.ca/ eens kunnen bellen of mailen. Ik denk dat hij jouw ook gerust meeneemt op een trailride. Paarden zijn superrrr braaf en de omgeving is mooi. ca. 45 min noord-west van Calgary. Als je daarheen gaat moet je ook even gaan eten bij de water valley saloon. Lekker eten en gezellige plek.