Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
"
gewoon te zot voor woorden en ik haat dergelijke acties van mezelf. Maar gv kreeg de boodschappen er ook niet langs, mijn papa kan zo niet langskomen, niks uit de bus of auto pakken omdat voor mij en mijn papa de afstand tot de deuren te groot wordt met teveel zigzagzigzag. Dus we moesten iets. Hopelijk komt de gemeente snel met het bordje
Meestal binnen een dag dat ik mijn draai vind weer maar dit keer niet. Gv vliegt ook van hot naar her nu ivm afspraken. Mijn oog is nog dikker en roder nu dan maandag maar gaat wel de goede kant op. Het is nu jeuk in plaats van pijn.
Ik heb nog zeker 2 weken om te landen dat scheelt.
gv niet met de boodschappen en mijn papa ook niet meer. Voor is geen parkeerplaats maar een boom en verder vol en te smal voor een bus om te parkeren(en een beste loopafstand ook nog bocht bocht bocht) en achterom is een heel smal zigzagblok hek en een door mos spiegelgladde bestrating en dan nog een haakse bocht achterom. Niet echt een alternatief dus. Daarom is meteen bij aanleg dat zijhek er officieel gekomen.
en daar kon dan bezwaar op komen en veel gedoe en 6 weken minimaal enz enz enz
) oftewel een hele hoop juridische regeltjes anders.
en ik heb een heel charmant nog roder en dikker oog dan maandag. Dat was al gemeld door de huisarts.
dan is de boel nog steeds geblokkeerd namelijk
, daarnaast voldoet het niet aan de eisen voor een eigen plek. er is plek genoeg (een vereiste voor een plek op nummerbord is onder andere geen plek. Ik heb eerder een plek op kenteken gehad) het enige dat hoeft te gebeuren is maximaal 1 meter blokken of markeren zodat de uitgang vrij blijft. Dat is alles.
of nog beter als de man gewoon een beetje fatsoen had was dit hele circus niet nodig. Parkeren als er geen plek is is nog niet eens een drama, dat is echt heel zelden. Maar bewust blokken als er plek genoeg is is gewoon sneu
vandaag kon ik hoe dan ook weg. Morgen ook. Dit weekend is het even schuiven en dan is het al weer maandag
Ik zit in nederland en heb afgelopen weken veel dingen moeten regelen en nabellen voor anderen en moet komende week nog wat afspraken doorstaan en dan ga ik weer richting frankrijk. Wel de laatste spullen bij elkaar aan het rapen die nog die kant op moeten.
we moeten nu steeds een auto schuif circus uitvoeren om de boel vrij te houden
veel teveel aan het hoofd. We zijn gister op de stresstrein gestapt en weten niet wanneer we daar weer vanaf kunnen stappen en hoe we er dan aan toe zijn
Hoofd bovenwater houden zal een klus worden.
. Geen idee hoe we erdoor komen maar het gaat lastig en zwaar worden. Ik moet eigenlijk in Nederland blijven om hulp te bieden en een oneindige stroom regelwerk te doen maar kan het alleen volhouden vrees ik als ik in frankrijk zit. Deels van het regelen kan op afstand maar deels zal in nederlnd moeten. Pfffff

maar mijn papa naar die bruiloft krijgen is belangrijker. Alleen redt hij dat niet. Veel te ver weg en veel te vermoeiend.
maar helaas kan er niks door anderen gedaan worden
vandaag een heel volle dag met regelwerk terwijl ik me nu noet bepaald top voel en mijn hoofd de hele dag al ietwat bonkt.
Maar ja dat is voor een goed doel maar toch pffff ik ben echt brak even volhouden het was ingecalculeerd. Maandag volgt een volgende portie regeldingen voor gv en ik op afstand dan.
Twee spelletjes voor in de camper waarvan 1 ook voor een persoon te doen is. Een kalender voor volgend jaar, een verjaardagskaart en een gefeliciteerd met jullie huwelijk kaart. En voor mij een wildpluk boek met recepten en welke geneeskracht het heeft en voor gv een frans voor dummies boekje waarin ook de uitspraken staan van alledaagse dingen en ook de moelijkere zinnen en voorbeelden.
ik ben hier sinds mijn 21e niet meer geweest
niks aan te doen. Dan zit er niks anders op dan een slaapplek te zoeken. Nu weer een stuk fitter dan toen ik aankwam gelukkig.