Wel een keer in Frankrijk met de laatste lift omhoog gegaan, daar ook in een restaurant gegeten en toen naar beneden met fakkels skiën/boarden. Was ook heel tof…totdat ze toch de groene piste namen ipv de blauwe zoals afgesproken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mettee schreef:Ja dat vroeg ik mij af idd! Of die helm voor 20/40 euro ook prima zijn maar wel dus!
Mettee schreef:Oehh! Ik meld me ook ookal ga ik pas in aprilWij gaan naar Val Thorens, eerste keer wintersport dus zit nu al met kriebels xD Als jullie nog tips hebben voor kleding (niet al te duur) want ik weet niet of ik het leuk ga vinden dus om dan gelijk voor honderden euro’s aan te schaffen vind ik ook zonde.
Mettee schreef:Oehh! Ik meld me ook ookal ga ik pas in aprilWij gaan naar Val Thorens, eerste keer wintersport dus zit nu al met kriebels xD Als jullie nog tips hebben voor kleding (niet al te duur) want ik weet niet of ik het leuk ga vinden dus om dan gelijk voor honderden euro’s aan te schaffen vind ik ook zonde.
capopjekop schreef:Rodelen is geweldig. Ons appartement staat naast de rodelbaan en 2x per week is er verlicht rodelen. Wij maken er altijd een hele race van. Heel wat jaren terug probeerde m'n neefje ons te dwarsbomen door midden op de route te gaan staan. Toen ben ik wel even uit m'n stekker gegaanvoor hetzelfde geld was hij of wij gewond geraakt. Want we hadden echt een behoorlijke vaart