Disneyland Parijs deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 14:19

Ik wip ook effe binnen, deze disneyganger! Ik ga dus van de 24e tot de 28e daar naartoe!! Ik verblijf in het Cheyenne hotel, net achter het park.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 15:06

Alvast heel veel plezier.
Cheyenne is best een leuk hotel. Ik heb er in ieder geval prima geslapen.

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 15:14

Ik wil er ook een keer heen!

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 19:05

met halloweeen heb je daar dan ook allemaal eng verkleede mensen en spookhuizen?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 19:08

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 22:41

Snel een berichtje van mij :D zijn nu bijna bij utrecht.

was echt top!!! Morgen weer een drukke dag en vanaf maandag een drukke week voor de boeg, maar zal proberen zsm een verslagje te geven :D

heb trouwens ruim 600 foto's gemaak := O:)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 22:53

De mooiste foto's mag je wat mij betreft hier plaatsen.

Mooi dat het "top" was. En het is dus allemaal gelukt.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 22:57

*wil ook foto's* :D

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 00:25

Ja alles is gelukkig gelukt :D al ging het niet altijd even soepel, zowel onderweg tijdens de heenreis (vertragingen) als tijdens het verblijf (zaten in big thunder mountain en net een stukje onder het water op de terugweg toen hij ineens op de rem ging := als ik iets niet prettig vind is dat vast zitten in een achtbaan in het donker :+ iemand was te langzaam met uitstappen waardoor ze op de emergency stop moesten drukken := ). Maar het was zeker geslaagd :D hebben ook alles gedaan wat we wilden, gegeten bij blue lagoon en rain forest café en naar de wild west show geweest :D

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 10:15

Klinkt leuk! vastzitten vind ik ook eng, maar liever in de big thunder mountain, dan in de space mountain of de rockn roller coaster ;)

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 11:20

Mwoah, zoveel verschil zou dat toch niet zijn. :P
Normaal gesproken zou een achtbaan nooit in een inversie oid moeten kunnen stoppen. Wel op een break/remsectie op de baan.
Maar in die tunnel bij BTM lijkt me ook niet echt geslaagd.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 11:48

Hier ook inmiddels al een paar daagjes terug. Wat was het heerlijk rustig zeg :D

Heenreis was in België errug druk. In Frankrijk helemaal niet, ging echt supergoed. Alleen wel jammer van die tolweg waar ik geen rekening mee had gehouden. Toch weer 28 euro heen en terug ;(
We zaten in Kyriad, 10 minuutjes rijden met de pendelbus. Heerlijk. Kyriad zelf ziet er van buiten errug mooi en netjes uit, alleen de kamers waren wat jammer. 3 grote vlekken, zag er niet zo fijn uit. Daarnaast zaten we ook naast de in- en uitgang van het gebouw. Die deur klapte iedere keer weer keihard dicht 's ochtends. Daar werden we helaas wel wakker van. Ook was een een enorme engelse schoolklas die ergens op de tweede verdieping zat.. en laat het nou net zijn dat ze als gekken de trap op stormden en wij vlakbij het trappenhuis zaten. Wel jammer..

Disney zelf was echt geweldig! Gemiddeld een kwartiertje wachten. :D Verder geen bijzondere dingen denk ik zo.. Vrijwel alles afgeweest en verder geen shows gezien.. helaas :n

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 14:37

Vervelend van het hotel. Ik vond het kyriad prima, maar je moet het treffen denk ik met de kamer. Jullie zaten zo te horen niet echt op een lekkere plek.

Wel mooi dat het verder wel super was.

Had je nergens gelezen dat je over een tolweg moest?

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 14:40

idd vervelend. die kans loop je altijd met hotels. Bij ons viel het echt wel mee, hier en daar dingetjes die wel aan vervanging toe waren, of stukje behang kapot, maar dat heb je altijd met zo'n grote hotels, waar ook nog eens veel gezinnen logeren. Wij zaten qua ligging wel goed, maar je kon opgeven of je een rustige kamer wou of niet :). Tja lijkt me voor de hand liggend :)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 13:50

Anne, heerlijk he die korte wachttijden :D

Bij ons was t alleen de laatste dag, zaterdag, wel flink druk :=

De overige dagen ook op 2 attracties na niet langer dan 15 min in de rij gestaan. Alleen bij Peter Pan en Crush Coaster een uurtje in de rij gestaan

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 13:58

Vorig jaar was de bewaking een grote grap eigenlijk. Mijn vriend zijn tas moest door het röntgen geval (of wat het ook is) er was niks aan de hand. Achteraf bleek dat we nog een mes in de tas hadden zitten van de vorige vakantie :+ Eten doe ik daar ook niet meer, ik heb 3 dagen daar gegeten (ontbijt, lunch, avond) en ik kwam strontziek thuis... geen succes, het is toch allemaal fastfood en niet echt verse bereiding en dat ga je wel merken dan. Alleen bij Café de Cascadeurs (Amerikaanse diner) vond ik wel goed. Maar ik heb er nog wel steeds zin in haha!

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 14:15

mbkaatje. Neuh, ik dacht gewoon 'adres opzoeken en in de TomTom knallen'. Hij vroeg wel of we tolwegen wilde vermijden, maar om de snelweg op te komen, moest ik sowieso over een tolweg. Ik dacht dat hij het daar over had.. niet dus :P Zo'n drama is het ook weer niet.

En ook niet van dat hotel hoor, zitake. Tuurlijk is het vervelend.. maar je kan niet van een hotel van die prijs (we hebben 150 p.p. betaald voor 1 nacht incl. 2 dagen Disney) verwachten dat het helemaal in orde is. We hebben verder prima geslapen.. de bedden waren heerlijk.. :D

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 14:45

Het waren in ieder geval kosten waar je niet op gerekend had, dat is altijd even vervelend.

Hoe zit het met de foto's!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 14:46

Nog een week en 2 dagen *\o/*

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 15:08

Kreeg gisteren smsje van papa dat hij geboekt heeft.
4 t/m 7 januari zit ik in Sequoia Lodge :D

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 16:38

Laura_ schreef:
met halloweeen heb je daar dan ook allemaal eng verkleede mensen en spookhuizen?

misschien moeten we volgend jaar dan met halloween gaan ipv kerst :=

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 18:03

Nou, dan nog maar een verslagje van ons :D

De thalys reed godzijdank _O- wel met een flinke vertraging uiteindelijk, maar goed, dat maakte me niet uit :+
Eenmaal in Gare du Nord aangekomen, kaartjes gekocht, op naar de rer. Wat een aso mensen lopen daar rond := boel mensen die met een briefje rondliepen met een zielig verhaal, wilden kleingeld := en mensen die je kaartjes probeerden aan te smeren voor de rer, nou nee dank je :=

Wel vervelend dat er nergens daar tijden staan, hebben aardig lang moeten wachten op de rer en die ging niet verder dan Torcy. Daar uitgestapt en gelukkig kwam de trein naar disney snel en toen waren we er eindelijk :D

Hadden een heel leuk schattig kamertje bij het deel van de artifacts in gebouw 10, helemaal links dus we hebben elke dag heerlijk gewandeld naar t park, was maar een kwartiertje lopen op een leuk paadje :))
Gelijk trouwens ook gereserveerd voor vrijdag voor de Buffalo Bill show :)

Daarna op naar het park :D hebben in onderhand alles gezeten :D rock n rollercoaster, haunted mansion, big thunder mountain, indiana jones, pirates en space mountain wel ik weet niet hoeveel keer :')
Ook in Autopia geweest weer :D die was eindelijk open, net zoals Crush Coaster, vorige keer was die telkens of stuk 90 min wachtrij := leuk ding is dat :))

En vriendlief toch nog een keer in het hotel of terror gekregen :D ik vind t geweldig, hij vind t maar niks :')

Eerste dag bij Blue lagoon gegeten, bij POTC, erg leuk maar werd wel veel gehaast, waren binnen 3 kwartier klaar :=

Tweede dag bij het Rainforest cafe gegeten, heerlijk daar :D zowel het eten als de sfeer :)) was echt top!

Derde dag bij het steakhouse gegeten, ging op zich wel, aan mijn biefstuk zat ontiegelijk veel vet :+ maar ach, was wel leuk.

Vierde dag dus gegeten bij de Buffalo Bill show, nou...voor het eten moet je het niet doen :') maar de show was echt top! Heb ook nog filmpjes gemaakt :))

En de laatste dag pizza's gegeten bij de Pizza Outpost, wel lekker maar snel lauw := maar goed...

Was wel echt heerlijk, 5 daagjes samen op vakantie :D

Alleen wel jammer dat op de 3e avond de disney channel XD UK t niet meer deed := was ineens wat anders, was de enige zender waar nog iets op te kijken was (op de nederlandse zender na dan := ) maarja, waren elke dag aardig vroeg thuis natuurlijk :+

Hebben ook een boel souvenirs gekocht :D en voor onszelf spullen natuurlijk, hebben beiden een vest van Nightmare before christmas :D mn vriend een zwarte met Jack zn hoofd erop en ik een witte met meerdere figuren erop :))

Was iig echt een topweek :D

Foto's komen nog :))

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 18:29

Fijn dat je het zo leuk hebt gehad, het eten viel dus alleen wel wat tegen. Tot hoelaat mocht jij bij een restaurant aanschuiven of zijn de parken nu nog tot langer open? Ben benieuwd naar de pic's

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 19:02

Bij blue lagoon hadden we gereserveerd voor half 6, wel lekker eten maar erg aparte smaken.

de andere drie waren bij village en de pizza outpost was zaterdag tot 9 open. Tot en met vrijdag was t park tot 7 uur open en in het weekend tot elf :)

overigens geen vuurwerk en lichtjesparade gehad ;(

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 19:14

Calanddra schreef:
Bij blue lagoon hadden we gereserveerd voor half 6, wel lekker eten maar erg aparte smaken.

de andere drie waren bij village en de pizza outpost was zaterdag tot 9 open. Tot en met vrijdag was t park tot 7 uur open en in het weekend tot elf :)

overigens geen vuurwerk en lichtjesparade gehad ;(

ow das wel fijn dat het in het weekend tot elf open was :D Ik zou zelf nooit bij blue lagoon gaan eten maar ik lus dan ook geen vis :+ typisch he calan