Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zijn nu bijna bij utrecht.
al ging het niet altijd even soepel, zowel onderweg tijdens de heenreis (vertragingen) als tijdens het verblijf (zaten in big thunder mountain en net een stukje onder het water op de terugweg toen hij ineens op de rem ging
als ik iets niet prettig vind is dat vast zitten in een achtbaan in het donker
iemand was te langzaam met uitstappen waardoor ze op de emergency stop moesten drukken
). Maar het was zeker geslaagd
hebben ook alles gedaan wat we wilden, gegeten bij blue lagoon en rain forest café en naar de wild west show geweest

Verder geen bijzondere dingen denk ik zo.. Vrijwel alles afgeweest en verder geen shows gezien.. helaas
. Tja lijkt me voor de hand liggend

Eten doe ik daar ook niet meer, ik heb 3 dagen daar gegeten (ontbijt, lunch, avond) en ik kwam strontziek thuis... geen succes, het is toch allemaal fastfood en niet echt verse bereiding en dat ga je wel merken dan. Alleen bij Café de Cascadeurs (Amerikaanse diner) vond ik wel goed. Maar ik heb er nog wel steeds zin in haha!
Zo'n drama is het ook weer niet.

wel met een flinke vertraging uiteindelijk, maar goed, dat maakte me niet uit 
boel mensen die met een briefje rondliepen met een zielig verhaal, wilden kleingeld
en mensen die je kaartjes probeerden aan te smeren voor de rer, nou nee dank je 

hebben in onderhand alles gezeten
rock n rollercoaster, haunted mansion, big thunder mountain, indiana jones, pirates en space mountain wel ik weet niet hoeveel keer 
die was eindelijk open, net zoals Crush Coaster, vorige keer was die telkens of stuk 90 min wachtrij
leuk ding is dat 
ik vind t geweldig, hij vind t maar niks 

zowel het eten als de sfeer
was echt top!
maar ach, was wel leuk.
maar de show was echt top! Heb ook nog filmpjes gemaakt 
maar goed...
was ineens wat anders, was de enige zender waar nog iets op te kijken was (op de nederlandse zender na dan
) maarja, waren elke dag aardig vroeg thuis natuurlijk 
en voor onszelf spullen natuurlijk, hebben beiden een vest van Nightmare before christmas
mn vriend een zwarte met Jack zn hoofd erop en ik een witte met meerdere figuren erop 

Calanddra schreef:Bij blue lagoon hadden we gereserveerd voor half 6, wel lekker eten maar erg aparte smaken.
de andere drie waren bij village en de pizza outpost was zaterdag tot 9 open. Tot en met vrijdag was t park tot 7 uur open en in het weekend tot elf
overigens geen vuurwerk en lichtjesparade gehad
Ik zou zelf nooit bij blue lagoon gaan eten maar ik lus dan ook geen vis
typisch he calan