Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
goed zo.
en de buitenafdek ring is ook al gemonteerd binnen komt morgen wel. En hopelijk droogt mijn was nu wel door.

. Die had ik al omgedraaid maar het zinde me toch niet. Het bleef me iets te soppig in die hoek, vandaag de afvoer verlengd en nu loopt hij netjes verder de tuin in in plaats van naar de schuur. 

Netjes over de bakken heen, dan kan ik wat slakvrijer gaan opkweken.
Citaat:Hang de CO-melder op de slaapkamer op 'slaaphoogte', dus de hoogte waarop je slaapt. Plaats deze zeker niet naast luchtinlaten of luchtuitlaten (bijvoorbeeld een raam) en zeker niet achter objecten zoals gordijnen en kasten.
en in de keuken zit hij op de buffetkast gemonteerd
naar huis. Inpakken en wegwezen,
we zijn net pas thuis oeps.
We troffen de achterbuurman, wij hadden een te groot stuk brioche voor gv alleen en dachten ok stukje delen en gaan. Motorspullen lagen nog buiten
Het liep ietsje anders
kom de brioche hier opeten. Een stuk brioche, de pastis kwam op tafel, daarna worst en nog meer worst (voor mij een glas water en een appel
)
en toen was het opeens 20.20 en een enorme doos met appels rijker. Oeps maar het was gezellig en gv kreeg een mega compliment van mijn achterbuurvrouw, zijn frans vond ze echt verbeterd en een gesprek is nu mogelijk. Alle spullen opgeborgen en nu is het al weer bijna bedtijd, hoewel niet gepland en de plannen door de war is dit wel waardevol en nodig.
Fijn dat je zulke buren hebt getroffen!
. Deelnemen aan het verkeer, nope vergeet het maar. De hele week kwa afspraken leeggeveegd die verplaatsen vergen. Geen motor ophalen dus ook
maar ja ik moet er niet aan denken een helm op te moeten nu en goed zicht is op zich ook wel handig.
en dat is erg au, dik, mijn oog zit nu zowat dicht door de zwelling. Ab zalf, oogdruppels om de boel vochtig genoeg te houden en even pas op de plaats. Meteen de griepprik erin gekregen dus ik ga even nergens heen.
nope een witte motorscooter achterstevoren tegen de vangrail aan en mensen aan twee zijdes van de vangrail om iemand te helpen. Die had ik dus zien vliegen, onderuit getikt door een rijbaan wisselende auto.
Later las ik dat de trauma heli erbij is gehaald. Ik kan alleen maar duimen dat alles goed is.
brrrr
maar dat hoeft voor mij niet zo duidelijk gemaakt te worden
zoveel plannen en het resultaat. Op de bank zitten en niks doen
En op mijn vriendelijke vraag of ze eveneen vak willen opschuiven komt de keiharde nee is niet hun probleem en niet van plan even te verzetten. En dat vinden ze kennelijk volstrekt normaal.
Alleen met de scootmobiel of te voet aan de zijkant jammer Nope kan niet,
Tjsa de vorige vriend deed het al nu deze is nog een stapje erger en asocialer, o nee dat vinden ze zelf niet dat ze asociaal zijn
, er is geen verbod dus parkeer je er
rekening houden met is een heel vies woord kennelijk.
Ik word van dergelijk gedrag zo verdrietig en naar
, waarom ga je zo met buren om. Je moet nog een tijd met elkaar in een straat wonen. En zo wordt dat er niet prettiger op 
waarom? Vanmorgen heeft gv met moeite de scootmobiel eruit gekregen via een omweg met een halve huisverbouwing door de keuken en gang en afdekken van de voordeur. Door de achterkant ging hij ook op zijn gezicht door decgladheid van de bestrating daar.
. De gemeente gaat met spoed kijken wat ze kunnen doen. Polite bellen mag omdat nu duidelijk is dat het wel de officiele uitgang is. maar ik vrees voor de reactie van deze heel "aardig sociale" meneer. Lees ik vertrouw hem voor geen meter
Maar vanmorgen blijkt dat die persoon er niet meer werkt en vergeten was dit stuk over te dragen aan een collega. Vandaar dat het contact opeens weg was. Een stukje terug staan paaltjes en een np op een plek waar geen uitgang meer zit. Die willen ze hier plaatsen. Al heeft de voorkeur gewoon np desnoods met een bord op het hek en klaar.
maar het is gewoon een zinloze rotstreek.
Ik kom alleen met een omweg bij mijn bus, mijn papa zou een eind moeten lopen ook (en dat redt hij ook niet echt lekker) want voor de deur zijn geen parkeerplekken officieel voor het huis, alleen een smart zou passen denk ik. En zelfs dat zal lastig worden