Disneyland Parijs deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:24

BloemBloem schreef:
mbkaatje schreef:
Ik zag de aanbieding BloemBloem. Met een kind naar Disneyland, maakt het sowieso heel anders. Dat hebben wij niet.
We hadden er eigenlijk wel weer eens zin in, om naar Disneyland te gaan, en dan leek mij de Halloween periode wel eens geinig. Maar misschien schuiven we het gewoon een jaar op.

Excuus, dat wist ik niet, dan is het doel natuurlijk
ook heel anders.

Mijn dochter wil denk ik vooral Elsa vinden :D :D :D

Is Elsa van Frozen?
Geen kinderen he, dus daar ben ik ook niet zo in thuis :o

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:25

mbkaatje schreef:
Keet schreef:
Wij gaan naar USA en komen er inderdaad op onze reis langs. Daarnaast is zijn mama enorm Disney Fan en slaan we hem dus niet over.

Later als hij groter is maken we de reis vast nog wel een keer :) net als Florida :)

Vandaar. Lijkt mij ook wel heel gaaf. Als het er nog een keer van komt om een rondreis te maken, zou ik dat er ook graag aan vast willen plakken.

Zeker doen :)
Of naar Florida gaan en daar een villa vlakbij Orlando huren (is goedkoper dan een hotel) en daar lekker alle parken doen :)
Dat wil ik gaan doen als Gup groter is, een jaar of 10 lijkt mij een mooie leeftijd :)

Als USA niet doorgaat dan wordt het Japan en geloof dat daar ook een Disney park zit. Dus het wordt sowieso een Disney met Gup

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:25

Ja, Elsa is van Frozen :D, dus gok dat daar onze prioriteit zal
liggen. O, en Anna en Olaf natuurlijk :D

mbkaatje

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:31

Graag! Maar het moet natuurlijk wel kunnen. Eerst maar eens een nieuwe badkamer.... en zo zijn er nog wel een paar dingen ben ik bang. Maar we blijven dromen.

Anna en Olaf?

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:39

mbkaatje schreef:
Graag! Maar het moet natuurlijk wel kunnen. Eerst maar eens een nieuwe badkamer.... en zo zijn er nog wel een paar dingen ben ik bang. Maar we blijven dromen.

Anna en Olaf?

ook van Frozen :D

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:42

Haha, oke. Ik heb duidelijk de film nooit gezien :D

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:44

Hier het hele zooitje!

Afbeelding

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:48

Hihi bedankt.
De plaatjes kom ik vaak genoeg tegen, wat is het populair bij kids! Maar de namen .... nee.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 11:30

Dit is wel balen... Een maandje terug waren de treintickets voor januari €44. Ik had gehoopt dat ze in februari hetzelfde zouden aanhouden. Nee hoor, nu kosten ze €102 voor alleen heen te gaan. Terug kost het dan ook nog eens €102 |(

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 11:31

Argai schreef:
Dit is wel balen... Een maandje terug waren de treintickets voor januari €44. Ik had gehoopt dat ze in februari hetzelfde zouden aanhouden. Nee hoor, nu kosten ze €102 voor alleen heen te gaan. Terug kost het dan ook nog eens €102 |(

Auto huren een optie? Of heb je geen rijbewijs ?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 11:34

BloemBloem schreef:
Argai schreef:

Auto huren een optie? Of heb je geen rijbewijs ?

Jawel maar nog niet lang, en mijn vriendin durft er ook niet heen te rijden. Ik ga maar eens kijken voor een bus

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 12:12

Thalys heeft nu wel een actie voor kaartjes voor 35 euro ofzo. Misschien daar eens naar kijken?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 12:18

Keet schreef:
Thalys heeft nu wel een actie voor kaartjes voor 35 euro ofzo. Misschien daar eens naar kijken?

Dat klopt, maar die gelden alleen wanneer je in Amsterdam of Rotterdam opstapt. Ik woon in Limburg, dus voor mij zou het handiger zijn als ik in Maastricht of Luik kan opstappen. :j
Ik kijk over een paar daagjes nog wel een keer. Misschien dat het dan verandert is.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 12:21

Ja de thalys gaat niet via maastricht :) dat is lastig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 12:31

Toen ik jong was zijn mijn moeder en ik met de bus gegaan; oad reizen

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 20:16

Argai schreef:
Keet schreef:
Thalys heeft nu wel een actie voor kaartjes voor 35 euro ofzo. Misschien r eens naar kijken?

Dat klopt, maar die gelden alleen wanneer je in Amsterdam of Rotterdam opstapt. Ik woon in Limburg, dus voor mij zou het handiger zijn als ik in Maastricht of Luik kan opstappen. :j
Ik kijk over een paar daagjes nog wel een keer. Misschien dat het dan verandert is.

Waarom ga je niet met een reis organisatie?

Ik ga 19 januarie met slangenreizen en ben ook al eens met boosten geweest. Voor €90 was ik in het park inclusief de reis.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 20:55

Omdat de meeste organisaties geen 'losse' busreizen hebben. Ik heb hotel en het park al, hoef alleen nog vervoer. Oad heeft wel losse reizen, maar vertrekt niet op de dag dat ik ga. Flixbus heeft bv ook losse reizen maar het nadeel daarvan is dat je pas rond 16:00 aankomt en 2 dagen later ook rond 16:00 vertrekt. Ik ben dan bang dat ik niet genoeg tijd heb voor het park :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 21:31

Flixbus moet je niet doen :n hoor ik alleen maar ellende van....

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 21:51

Keet schreef:
Flixbus moet je niet doen :n hoor ik alleen maar ellende van....

Dankjewel voor de inlichting. Dat wist ik nog niet. Het was wel goedkoop :P

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 22:04

Adverteren met wifi maar is er nooit. Bushalte verhuizing zonder notificatie. Onbeschofte buschauffeurs enzo.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 22:35

Vanaf jouw woonplaats is t ongeveer 3 uurtjes rijden.. En het is bijna alleen maar snelweg, als je tussendoor een pauze van een half uur in last is t echt wel te doen denk ik.. En je eventueel wisser met je vriendin ?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 22:47

Wow, als ik dit zo lees is er echt mega veel bijgekomen sinds de laatste keer dat ik er geweest ben! Toen was het tweede park net open en was er niet echt wat te doen, behalve de Aerosmith Rollercoaster. Ben echt mega benieuwd!

Die in Orlando vond ik helaas een grote tegenvaller. Wist niet welk park we moesten kiezen, dus zijn voor het normale park gegaan. Maar in verhouding met Parijs was het echt heel ouderwets :=. Maargoed, dat is ook alweer 8 jaar geleden dus best kan dat ik niet helemaal meer up to date ben :). Als ik nog een keer zou gaan, zou ik denk ik voor het park met de fast attractions gaan :j.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 22:54

Celiien schreef:
Vanaf jouw woonplaats is t ongeveer 3 uurtjes rijden.. En het is bijna alleen maar snelweg, als je tussendoor een pauze van een half uur in last is t echt wel te doen denk ik.. En je eventueel wisser met je vriendin ?

Mijn broer had er 5 uur over gedaan (met pauzes dan). We zijn nog niet zo ervaren op de weg. Ben altijd bang dat er iets gebeurt bij zo'n drukke stad als Parijs. Ik neem liever een veiligere optie, dan kost het maar wat meer...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 22:55

Magic Kingdom is echt veel netter, mooier en schoner dan Parijs :)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 23:28

Maar je rijd niet in Parijs zelf heh! Je gaat voor Parijs nog naar (vanaf NL gezien :+ ) links. 'T is niet zo dat je op de peripherique terecht komt.