Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jet schreef:Hopelijk gaat Parijs vlot, ik vind het ook niet fijn daar langs/door te moeten. Maar het scheelt wel heel veel tijd en tijd is kostbaar in jullie geval!
En ik hoop ook dat jullie dit laatste stuk geen last van de gevolgen van Nils gaan hebben, anders duurt de reis toch nog langer dan gedacht.
Succes hoor, het is nog best een hee rit!

lukka63 schreef:Geen best tijdstip voor Parijs.
TinkerTreas schreef:Goede reis jullie. Ik snap het ook helemaal dat jullie terug gaan.
Hopelijk is het niet al te druk bij Parijs.
laurenta schreef:Wat een toestand! Denk je een week je naar Nederland te gaan krijg je dit, kan me voorstellen dat jullie gauw terug willen naar de paarden en huis & haard mocht er wat spelen kun je tenminste iets doen. Hopelijk zijn jullie voor 'niets' snel teruggegaan, maar voor nu spoedige en veilige reis naar huis.
wel jammer dat er nog zoveel te herstellen is. Zeker die graver van de waterwerklui, die had dat gat toch ook weer dicht kunnen gooien? Tjonge
uxgranta schreef:Fijn dat jullie heelhuids thuis gekomen zijn en dat de schade meevalt. Succes met de herstelwerkzaamheden.
Muga schreef:Fijn weer veilig thuis, hopelijk knapt het weer snel op en kunnen jullie aan de klus om alles te herstellen.
Ik hoop dat Nils Nederland gewoon overslaat. Zo geen zin in storm...
Sintara schreef:In elk geval zijn jullie weer thuis en zijn alle beestjes okwel jammer dat er nog zoveel te herstellen is. Zeker die graver van de waterwerklui, die had dat gat toch ook weer dicht kunnen gooien? Tjonge
Tinka schreef:Gelukkig dat de schade meevalt. Wel dom van die werklui aan de waterleiding. Gaan ze de wei nog herstellen?
Hier hebben ze na het werk aan de elektra wel alles weer dicht gegooid, maar je zakt er heel ver in weg, en er zitten allemaal sink holes in. Je moet daar echt niet met je auto of paard op komen.
TinkerTreas schreef:Fijn dat de schade mee valt.
Van die waterleiding: voor sommige mensen is logisch nadenken een hele opgave blijkbaar