Even een kookboek pakken of een tuin ontwerp boek lezen, mijn snoeien en leiden boek weer beschikbaar
een stripje tussendoor lezen. Mijn doorzon en toon van driel stapel is best groot. En veel asterix en obelix. Leest lekker weg bij vermoeidheid.Zo de suskes en wiskes hebben een plekje. Nu de lege dozen wegbrengen. Ik ben er blij mee. Het ziet er ook netjes gestructureerd uit. En de bak met kleding heb ik leeg kunnen krijgen, ik vond nog een kastplankje keeg
dat geeft net even iets meer rust in de wanorde. Zo ook dingen op een vaste plek hebben. Dan vind ik het in ieder geval terug

wat een oud pareltje! 
ik zie het zelf niet als een prestatie maar noodzaak. Ik moest toch ergens gaan wonen betaalbaar en dat kon niet in Nederland. En iemand moet het doen
en aangezien ik er het meeste ben zal ik diegene moeten zijn. In een veel te tergend langzaam tempo soms. Ik wil zoveel maar nu na de boeken is mijn lijf er wel weer even klaar mee. Dan wil het koppie wel door maar moet ik zinloos op de bank gaan zitten.

en morgen de laatste virtrinekast inruimen en dan zijn alle klusjes die moesten gedaan en nog veel meer dan dat zelfs 
maar wat verstopt tussen de twee banken. En het kleine deco spul staat nog bij gv tot ik echt klaar ben. En wat spulletjes in de vitrine kast sinds vanmorgen en er is een fotoboek bij mijn papa
ja alles is in gebruik. Ook de daisyspeler van mijn tante luister ik boeken mee. Mijn eigen in Nederland en die van haar hier. En ook de daglicht lampen zijn verdeeld over de twee adressen. Heel handig met knutselen en de ventilator staat bij gv en die van hem bij mij. Alles is echt in gebruik anders had ik het ook niet willen hebben

Wat een kl ote prutklus. En we hebben het ongeveer 9 keer in en uit elkaar moeten doen als het niet meer is. Eerst test passen. Toen van buiten uit erdoor. Sjit gat net te klein. Alles eruit, gat groter, eerst met een klein figuurzaagje rondom een cm inzagen, toen een schroevendraaier als beitel en stukje voor stukje eraf tikken.