Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muurp schreef:Joh Germie, jij plaatst zelf deze foto's...Er wordt alleen een letter bij gezet.
Ik snap het probleem niet zo.
En jij kent deze situatie blijkbaar, je kent de personen die erop staan ook. Imo heb jij dus een ander beeld bij deze foto's dan dat wij dat doen.
smurffie schreef:Ik vind van een foto af het lastig beoordelen. Een filmpje heeft meer zin.
Ik als snowbaorder zal me tot de snowboarder beperken, gezien de houding niet mega ervaren.
Je plaatst zelf foto's maar vind het lastig als er letters bij gezet worden?dan zou ik je adviseren om er geen vragen over te stellen.
Het is allemaal niet zo gek moeilijk: mijn vriend heeft veel minder ervaring dan ik maar heeft een bak meer lef.
Die komt netter beneden maar mijn techniek is beter.
Hij ging op de 3e dag op een snowboard offpiste en zwart af achter de instructeur aan. Ging dikke prima. Zelf pakken we nu jaren later ook zwart en offpiste stukjes, maar die vakantie nog niet.
Ik zie zat mensen met een verrotte techniek veilig zwart af komen of met een mega mooie techniek op blauw blijven hangen. Ik denk dat de meeste ongelukken gebeuren op de pistes die zich ervoor lenen hard te kunnen maar ook prettig zijn voor onervaren mensen.
Muurp schreef:Germie, doe ons allemaal een plezier. Verwijder zelf even je foto's uit de post, dan kan niemand ze bewerken en/of ergens anders uploadenDan is het grootste deel van het probleem al opgelost.
Beetje zonde van het topic, we wijken af van het onderwerp.
karuna schreef:[ [url=m/lKNMAs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1UMuTC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JmkMBf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vZizzO.jpg]Afbeelding[/url] ]
B is beginner
M is ertussenin
E is ervaren
Silenna schreef:Germie, je kan jezelf 100 keer blijven herhalen en het hele topic naar jezelf toe trekken, maar stuur haar dan gewoon even een PB of vraag een MOD om het voor je op te lossen.
Het wordt echt vervelend nu.
germie schreef:Ik heb mijn foto's verwijderd, nu Karuna nog, want het is mijn auteursrecht. Ik heb dat dus netjes gevraagd. En ga er van uit dat die ook verwijderd worden.
Dan is wat mij betreft de discussie over de skiers op de foto dan over (mits mijn foto's die elders geupload zijn ook verwijderd worden natuurlijk).
Maar het bewijs dat je dus een enorm verschil in niveau kunt krijgen bij gelijke ervaring is dus geleverd.
Kmbrly schreef:germie schreef:Ik heb mijn foto's verwijderd, nu Karuna nog, want het is mijn auteursrecht. Ik heb dat dus netjes gevraagd. En ga er van uit dat die ook verwijderd worden.
Dan is wat mij betreft de discussie over de skiers op de foto dan over (mits mijn foto's die elders geupload zijn ook verwijderd worden natuurlijk).
Maar het bewijs dat je dus een enorm verschil in niveau kunt krijgen bij gelijke ervaring is dus geleverd.
Nee die van JOU staan er nog.
Beetje geduld mag ook, niet iedereen kan springen wanneer jij dat aangeeft.
In mijn ogen heeft ze niet verkeerds gedaan. Gewoon een miscommunicatie om op JOU vraag te antwoorden.
germie schreef:sureido schreef:Dit topic is ook niet meer wat het geweest is
Velen zijn al geweest, en een deel moet nog. Als men geweest is haakt men meestal af. Dat zie je hier ook. Geeft niet. Ik hou nog even last van voorpret in ieder geval.