Stephanie_M schreef:Op de website staat dat t meer kost en in de mail vermelden ze 40 dollar extra is voor prive. Echter hebben wij deze nooit hoeven betalen op locatie! Aardige man wel nog een fooitje mee gegeven uiteraard! Je moet wel even van te voren reserveren. We kwamen onderweg langs de paarden van de andere aanbieder, die vonden wij er wat slechter uitzien.
http://3.bp.blogspot.com/_xzvNOS_mX3Q/T ... ey+Map.jpg[/img]
De paarden waarop ik heb gereden, stonden in het stuk tussen "to gouldings" en "to mexican hat", overigens achter een heuvel en dus volgens mij eerder lastig te zien vanop de weg, die leken me echter prima in conditie. Ten noorden van de weg "to kayenta" heb ik echter ook paarden zien staan waarvan ik minder onder de indruk was, van wat ik begrepen heb van mijn gids, is dat de groep paarden die op dat moment niet gebruikt worden om te rijden omwille van te jong, te oud, kreupel, ziek, ... En dat viel er ook wel aan te zien, ja.
De paarden van de andere locatie liepen in het stuk ten oosten van "to mexican hat", en daar kon ik overigens ook niks verkeerds aan ontdekken (had er na de opmerking van mijn gids extra op gelet).
De kuddes van beide locaties schijnen ook eigenlijk een beetje 1 pot nat te zijn, de gidsen hebben zelf hun favorietjes die ze uitzoeken, maar verder wordt er eerder gedacht in termen van "loopt aan deze kant van de weg" dan in termen van "is wel of niet ons paard"