Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mbkaatje schreef:Zo, wat een groot onderhoud. We hadden het erover om volgend jaar maar weer eens te gaan, maar er is wel veel dicht. Misschien toch maar een extra jaar wachten.
BloemBloem schreef:mbkaatje schreef:Gelukkig dat je het zo bekijk. Ik vind het nl. aardig wat.
In totaal zijn er 73 attracties ( Park en Studio ) en vanaf
januari t/m maart zijn er 8 dicht.
Dan hou je er toch echt nog 65 over, ga je niet redden in
drie dagen hoor
mbkaatje schreef:Natuurlijk blijft er genoeg over, maar het is net wat je leuk vind natuurlijk. Maar wat mij betreft staan er veel attracties tussen die ik graag doe en vind het jammer als er meer van die attracties dicht zijn. Ik denk dat je dat echt wel merk.
Maar goed, ik begrijp het wel hoor van Disneyland dat ze alles voor het jubileum dit groot onderhoud willen doen. Dus het is aan mij of ik wel of niet in die periode heen ga. Alleen als er een hele leuke aanbieding komt, zal ik er over nadenken.
mbkaatje schreef:Ik zag de aanbieding BloemBloem. Met een kind naar Disneyland, maakt het sowieso heel anders. Dat hebben wij niet.
We hadden er eigenlijk wel weer eens zin in, om naar Disneyland te gaan, en dan leek mij de Halloween periode wel eens geinig. Maar misschien schuiven we het gewoon een jaar op.
Keet schreef:Wij gaan naar USA en komen er inderdaad op onze reis langs. Daarnaast is zijn mama enorm Disney Fan en slaan we hem dus niet over.
Later als hij groter is maken we de reis vast nog wel een keernet als Florida