. maar ze waren wel voorzichtig, zag geregeld ook mensen van het leger (bewapend) rondsjokken voor de ingang, bij het station. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. maar ze waren wel voorzichtig, zag geregeld ook mensen van het leger (bewapend) rondsjokken voor de ingang, bij het station. moonsparkle schreef:Zou denk ik het makkelijkst zijn als je dan niet teveel mee neemt in de tas en dan gewoon proberen op je rug te houden, minste kans dat deze dan afgaat, of het mag is een tweede.
, en niet lekker zitten..
) zetten. Dan zit de tas sowieso vast aan je been
vond t maar niks

dankje
jij ook heel veel plezier

Calanddra schreef:Fijn die staking....
Blijven duimen dat morgen alles gewoon rijdt, Oad heeft ons wel het akkoord gegeven maar goed, moet t niet uitlopen anders hebben we een probleem

mbkaatje schreef:Nou, dat stressen kan ik me wel iets bij voorstellen. Er is gewoon geen benzine meer te krijgen.
Echt balen, maar ik hoop voor je dat het allemaal lukt. Met de auto zou het wel lukken. Maar of de bus dat ook redt, weet ik niet.
Sterkte ermee!

Gelukkig met de auto
Gewoon zorgen dat we voordat we Frankrijk inrijden, de tank helemaal vol is.. dat moet het lukken