Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
morgen hoef ik helemaal nergens heen.
Ik sprak de buurvrouw nog even kort. Die ging de honden uitlaten. Afgelopen dagen waren natter dan nat met veel wind. Vandaag de eerste dag een beetje ok weer, 
ze hadden geluk dat ze gezien werden.
dat is alweer opgelost maar de plastic fles is leeg. Gelukkig zat er niet veel meer in. Geen idee waarom ze daar aan begonnen waren trouwens.
Had ik dat eerder geweten
maaar grappig het is gekocht door mijn overburen. En nee zij gaan niet verhuizen maar hadden behoefte aan een extra stukje tuin voor planten en bloemen.
Al vermoed ik dat op termijn een van de kinderen er gaat wonen. Bij aankoop van een tuin een huis kado 
maar wie weet vers uit eigen tuin wel. Ze zijn in ieder geval gezond. Maar gv is er gek op en mijn papa ook.
en eet zoveel knaagdieren als je lust
. Zolang de braakballen en poepjes maar niet op mijn goede spullen komen.
al staat dat goed afgedekt
tot nu toe lieten ze hem met rust. Over op glas of metaal dus
Maar even nadenken en ze liggen nu in de koelkast. Of invriezen en volgend weekend samen opeten kan ook.
Ik geloof dat ik er een of twee mis in de serie. Daaronder kookboeken, tuinierboeken en vogel/vlinder/plant gidsen ehbo en een geneeskruiden boek, helemaal boven in een van de rien poortvliet boeken.
ik kom nu dus ook de hondenspullen tegen. Haar lekkere ligkussen ruikt zelfs nog naar haar
. Ik kan ze niet wegdoen maar gebruiken is ook niet mogelijk. Dat hakte er wel even in toen ik ze zag met leegpakken,

eerder kon dat nog wel.
Hondenkussen enzo.... 
alsof het een vriendelijk huisdiertje is.... 

ik hoop daar komende winter de juiste lijm voor te vinden zodat hij eindelijk in elkaar komt,