Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadir schreef:Stephanie_M schreef:Vakantie was echt top! Weet niet waar ik moet beginnen haha! als er vragen zijn hoor ik het wel?
Nou, ik ben wel benieuwd hoe de route die jullie uiteindelijk gedaan hebben bevallen is? En wat je het leukste/mooiste vond?
Stephanie_M schreef:Paardrijden in Monument valley was trouwens ook echt super gaaf! Zeker een aanrader om dat in je vakantie in te plannen.
Dallista schreef:Stephanie_M schreef:Paardrijden in Monument valley was trouwens ook echt super gaaf! Zeker een aanrader om dat in je vakantie in te plannen.
Is dat nog steeds met een Navajo, in rengalop over de vlaktes? Ik heb het twee keer gedaan (laatste keer iets van tien jaar geleden) en vooral de eerste keer een ongelofelijke ervaring. En het is zo mooi daar!
Lynniiie schreef:Volgens mij had je de site al eens gegeven stephanie, maar zou je nog 1 keer de site willen geven waar je hebt gereden. Die volle galop klinkt namelijk wel erg gaafen was het daar ook zo dat je eerst een keer een beginnersrit moest maken om een gevorderde rit te doen?
Lynniiie schreef:@ Stephanie_M
Want jij had een priverit gereserveerd toch, is dat veel duurder?
en is het nodig om van te voren te reserveren. sorry voor al mijn vragen.
Maar wil toch wel echt een gave rit als ik daar ben