[VOLG] Leven als Callas in Frankrijk! Mo & Co in: Het tij keren deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lukka63

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:24

Mooi om te zien hoe ze elkaar respecteren en wat een rust is er al.
Jullie wonen prachtig maar wat is het nat heb je niet meer pijn nu met dat gesjouw door de bagger.

Monique1963

Re: [VOLG] Leven als Callas in Frankrijk! Mo & Co in: Het tij keren deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 13:04

Hi Lukka, ja dank je! Ik ben ook blij met zoals het nu gaat.

Ik heb door de blub wel een liesspier verrekt, erg onhandig want ik sta nu ook dagelijks op laddertjes in de logeerkamer en dat is eigenlijk een soort step-oefening, en ja dat voel ik wel. Maar ik moet zeggen, afkloppen, dat de rest van mijn lijf, zelfs nu met het natte winterweer, het enorm goed doet. Nek, rug en linkerheup zijn altijd issues en ik ben supertevreden zoals het nu gaat.

Ik moet wel zeggen dat ik ruim een jaar geleden mijn eetpatroon en levensstijl heb omgegooid en ik geloof echt dat dat me erg helpt. Ik wilde graag wat kilo's kwijt en ik ben er nu 7,5 kwijt. Meer hoeft niet eraf en ik doe erg mijn best niet weer aan te komen, wat nu al een maand of 3, na het afvallen, goed lukt. Ik beweeg meer, ik wandel een uur iedere ochtend met Zozo en nu met Diego ook veel meer natuurlijk en ik eet sinds ruim een jaar praktisch geen suiker meer en ik vermijd brood- en aardappelzetmeel. Dat deed kennelijk allemaal minder goede dingen met mijn lijf en nu is het goed zo.

Ik heb daarstraks weer een 1,5 uur met ze doorgebracht in de stallen. Poetsen wat mogelijk is, ondanks dat ik ze nu onder dekens heb staan, is alles wat uitsteekt vreselijk vies. Ik ben al een week iedere dag een uur Callas' manen aan het ontklitten met spul en uitvlozen en dan invlechten. Het is nog nooit zo erg geweest.

En weer even met Diego bezig geweest, gekrauweld, gefrunnikt, bit weer ingedaan, minuut of 10 buiten de kudde geweest uit het zicht laten grazen als beloning, wel op mijn teken uiteraard. Ook wat laten bewegen voor het stikje en ook daarmee gedesensibiliseerd. Vond het weer erg goed gaan.

Monique1963

Re: [VOLG] Leven als Callas in Frankrijk! Mo & Co in: Het tij keren deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 18:12