Lynniiie, ik plan ook niets. Heb nu mijn eerste couchsurf host voor New Orleans.. Zal ergens deze week wel de auto gaan boeken en de rest doen we op de dag zelf wel. Als we geen zin meer hebben om te rijden of een dag extra willen blijven heb ik geen zin om ergens 'vast' te zitten.
Wie weet leer je wel leuke mensen kennen en trek je daar een paar dagen mee op.
Ik hoor later deze maand of ik naar Boston mag (voor het werk)
Dallista
Geplaatst: 12-07-14 18:26
Ooit, ooit ga ik ook een vakantie in the VS doen waarbij ik ook niet van tevoren bijna alles gepland hoef te hebben. Maar ja, als je overal vrienden wilt bezoeken en ertussendoor nog een aantal nationale parken, moeten je reisschema en overnachtingsadressen toch echt geregeld zijn.
Fitzroy
Geplaatst: 12-07-14 18:30
Wij gaan ook in september, alleen niet naar de USA. Heerlijk naar Griekenland. Ik kan nog steeds niet kiezen wat mijn favoriete vakantieland is. Ze zijn ook eigenlijk niet te vergelijken.
Wij hebben een aantal keren rondreizen gemaakt zonder reserveringen, maar ik ben er nu klaar mee. Ik vind het juist prettig om niet meer op zoek te hoeven als ik daar ben. Scheelt een boel tijd. En idd, als je wat bijzonders wilt of in NP's moet je er vroeg bij zijn. Ik heb voor volgend jaar in 2 periodes al 9 overnachtingen vastgelegd terwijl het nog niet eens zeker is wanneer we gaan.
Het lijkt me ook geweldig eens een rondreis te maken zoals de meeste van jullie... Ooit...
Keet
Geplaatst: 12-07-14 18:45
Wij regelen alles vooraf. Althans, we laten dat doen. Vinden het fijn om het vooraf geregeld te hebben en leuke bezienswaardigheden vast op te kunnen zoeken. Lokale monumenten en musea. Maar ook een aantal winkels
Aan de mensen met alcatraz op de planning: uitverkocht tot ergens in augustus, je kan dus alleen via plaatselijke touroperators boeken (die uiteraard meer dan het dubbele aanrekenen). Ik ben weer thuis ondertussen trouwens
Onze reis zou eerst SF, Las Vegas, LA zijn en staat nu net andersom op de site. Houdt het wel,spannend wat we nou precies gaan doen Zal wel even bellen met FOX, als we nog wel naar Alcatraz willen is het wel handig om te weten wanneer we in SF zijn
Hmmm.. Het is alweer jaren geleden dat wij daar geweest zijn en je kon toen gewoon op de bonnefooi en met de eerste boot mee. Ik vond het wel aardig en als je er toch bent is het wel leuk om gezien te hebben, maar een echte must, nee, dat niet imo.