Disneyland Parijs deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 23:36

Argai schreef:
Ik kom er niet wijs uit met de verbinding. De trein stopt in Paris Nord. De ene site geeft aan dat er geen metro verbindingen zijn naar Disneyland, de ander weer wel. Weet jij nog of er verbindingen zijn naar Disneyland Parijs?

Bedoel je als je eenmaal in Parijs bent? Dan pak je de rer A naar Disneyland!(plaatsnaam waar disneyland zit, weet ik even niet uit mijn hoofd) Word echt superduidelijk daar aangegeven en bij de kaartautomaten kun je meteen een kaartje indrukken voor disneyland. De halte kan niet missen !

http://www.rome2rio.com

Deze site is superhandig. Heeft mij overal naartoe geleid, waar ik heenwilde. Ik ben vanaf een buitenstation in Parijs naar disney gekomen, vanaf disney naar een bepaalde wijk in Parijs en vanaf die wijk naar allerlei bekende plekken in parijs. Werkte super. Metrostelsel van parijs is ook heel duidelijk gelukkig.

LovingTweety

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 10:13

Disney ligt in Marne la Vallee toch?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 10:16

Fijne site Cinderella! Harstikke bedankt! +:)+

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 10:37

Heb je mijn linkje niet gezien. Lijkt mij namelijk nog duidelijker. Daar staat precies hoe je er moet komen ....
Graag gedaan.

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 21:23

Marne la Vallee -Chessy, eindpunt RER A. Is zo moeilijk niet :D.

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 21:44

LovingTweety schreef:
Vorige maand was een leuke actie. Wij gaan in februari voor 575 2 personen 4 nachten 5 dagen. Hotel incl ontbijt. Vond ik geen verkeerde prijs.

Waar heb je die aanbieding gevonden? Voor zo'n prijs wil ik ook graag met de kids gaan!

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 22:16

Die was algemeen gewoon op tv. De ja-dagen. Kwam wel 10 keer per uur langs.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 22:30

Nu komt de aanbiedinggratis half pension en derde nacht gratis (ofzo) elke keer voorbij op tv :=

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 20:34

Hallo,

ik kom hier even binnenvallen als dat mag.

Een vriendin en ik hebben vanmiddag gekeken om van 14 tot 16 dec naar Disney te gaan en als zij vrij krijgt (wat ze waarschijnlijk gewoon krijgt) dan gaan we, super leuk!!

Ik ben vroeger een paar keer naar Disney geweest maar al heel lang niet en wilde erg graag er weer heen.

We gaan zelf met de auto erheen (auto rijd op gas en benzine dus lekker goedkoop dat gas. En we tanken dan nog in NL en dan moeten we alleen een stukje terug op benzine tot we weer in NL zijn) en verblijven dan in Disney's Davy Crockett Ranch. Dit was de goedkoopste optie voor ons en de prijs viel ons nog reuze mee want ook de toegang tot de parken zit er bij.
Ik wist niet dat er twee parken zijn? Hoe zit dat?
En welke attracties moeten we sowieso in gaan? :P

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 20:39

Je hebt disneyland zelf en walt disney studios. De eerste is heel erg groot en de studios is een stuk kleiner. Ik vindt dat je echt in de Pirates of the caribean geweest moet zijn en it's a small world maar die is helaas op dit moment gesloten voor onderhoud. Disney in de kerst sfeer is echt mooi. Ik ga namelijk 19 december. :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 20:42

Samblabla schreef:
Je hebt disneyland zelf en walt disney studios. De eerste is heel erg groot en de studios is een stuk kleiner. Ik vindt dat je echt in de Pirates of the caribean geweest moet zijn en it's a small world maar die is helaas op dit moment gesloten voor onderhoud. Disney in de kerst sfeer is echt mooi. Ik ga namelijk 19 december. :)

Ja het is inderdaad al in de kerstsferen dan, vind ik ook super tof!
Ik ga eens even op youtube kijken naar die attracties haha!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 20:49

Crush coaster in het ' nieuwe' park :))

Let wel op, Davy crockett is nog 10-15 min met de auto dus je zal daar ook gas rijden. Is het niet goedkoper om lekker in t buitenland te tanken? Voor normale benzine wel namelijk ! Dan kan je beter met tanken wachten tot je inBelgie dan wel Frankrijk ben!
Davy crockett is eeg leuk, nette accommodatie met genoeg ruimte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 20:51

Ik meld me! 19 nov naar Disney met vriendlief, zn zusje, zn nichtje en haar vriend. :D

Slapen in hotel Cheyenne en hebben 3 dagen entree. We gaan 2 dagen park en 1 dag studio's.

Toen ik klein was ben ik er 3 keer geweest, maar dat is inmiddels al 10 jaar geleden voor t laatst. :))

Ben zo benieuwd naar hoe het er nu allemaal uitziet, een hoop weet ik niet eens meer haha

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 20:52

Iemand toevallig gebruik gemaakt van het arrangement incl ontbijt en 3 gangendiner? Wat schaft dan de pot tijdens het diner? Patat en hamburgers oid?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 21:04

Celiien schreef:
Crush coaster in het ' nieuwe' park :))

Let wel op, Davy crockett is nog 10-15 min met de auto dus je zal daar ook gas rijden. Is het niet goedkoper om lekker in t buitenland te tanken? Voor normale benzine wel namelijk ! Dan kan je beter met tanken wachten tot je inBelgie dan wel Frankrijk ben!
Davy crockett is eeg leuk, nette accommodatie met genoeg ruimte.

Er gaat een gratis pendelbus naar het park dus daar kunnen we gebruik van maken.
En nee het is juist niet goedkoper om in het buitenland te tanken want wij rijden voornamelijk op gas en daarvoor moeten we dus ook een nippel kopen en daar had mijn broertje keihard ruzie mee toen hij met onze auto op vakantie ging naar Italië. Dus we willen niet in het buitenland gas tanken omdat we bang zijn dat dat weer gaat gebeuren. Dus we rijden hier met volle tanks (gas en benzine) weg, tanken voor de grens weer gas bij en dan op de terugweg ook weer als we weer terug in NL zijn, rijden we dus een stukje op benzine in het buitenland (= dus duurder dan gas). We kunnen zo'n 450 a 500 km rijden op gas dus komen een heel eind!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 21:08

Disneyland geeft zelf aan dat er geen pendelbus naar het park rijdt. Ik had ook voor Davy crockett ranch gekeken en juist om die reden heb ik een andere uitgekozen.

Ik heb inmiddels geboekt met mijn vriendin. Wij gaan van 10 tot 12 februari! Hopelijk is het dan niet zo druk :)

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 21:13

Zo ver ik weet rijd er idd geen pendelbus van davy crockett naar het park. := De andere hotels wel, omdat er geen bus gaat kunnen mensen van DC gratis parkeren bij het park.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 21:20

_Daniella schreef:
Zo ver ik weet rijd er idd geen pendelbus van davy crockett naar het park. := De andere hotels wel, omdat er geen bus gaat kunnen mensen van DC gratis parkeren bij het park.

Ohja ik zie het nu idd, nouja dat maakt ook niet uit, die 10 min rijden kost geen drol.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 21:24

Er is nu trouwens weer een aanbieding van Stip Reizen. 3 dagen met hotel en entree vanaf 129. Voor de geïnteresseerde :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 11:01

Ik werd door mijn ouders uitgenodigd om naar Disney te gaan en we gaan dus met de kerstdagen.
Helemaal zin in, we zitten in het Disney Hotel en gaan 3 daagjes. Laatste keer dat ik er was was geloof ik alweer zo'n 9 jaar geleden.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 12:02

Toe maar. Het Disney Hotel. Gaaf hoor.
Leuk om daar de kerstdagen door te brengen.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 12:50

Wij hebben Disney geboekt! :D Heb er echt mega zin in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 12:52

Ik heb evht geen flaaauw idee meer wat ik moet verwachten haha t is al zo lang geleden! Welke attracties/kijk dingen zijn echt dingen je moet doen?

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 14:19

Hoeveel dagen ben je er en waar hou je van. Ben je achtbanen fan?

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 14:33

Hmm, ik ben geen achtbaan persoon en dit is mijn top:

- peter pan flight
- pinnochio
- snow white's scary adventures (blijkbaar ook gesloten)
- pirates of the caribean
- it's a small world (helaas gesloten atm)

En wat je zeker moet gaan zien is aurora's castle en draak maleficent onder het kasteel.