Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Ik denk dat ik ook echt niet ga kunnen slapen de nacht voor vertek maar ik zal wel moeten aangezien ik alleen ga rijden
magictwist schreef:haaa.. wie gaat mij is het mooiste weekend vertellen wat ik kan nemen maar toch een beetje betaalbaar... ik wil van de winter een weekend (denk aan 2 dagen 3 nachten ofzo) naar disney... wie weet de beste/mooiste tips???
moonsparkle schreef:naja ik ga na de spits weg dus als ik kan slapen kan ik nog even wat langer blijven liggen, om deze rede hadden wij ook meer dagen geboekt dan hebben we donderdag en vrijdag + eventueel zaterdag de hele dag in het park.
mbkaatje schreef:magictwist schreef:haaa.. wie gaat mij is het mooiste weekend vertellen wat ik kan nemen maar toch een beetje betaalbaar... ik wil van de winter een weekend (denk aan 2 dagen 3 nachten ofzo) naar disney... wie weet de beste/mooiste tips???
In de winter is het sowieso wel goedkoper als in de zomer. Via Kras.nl is het niet al te duur, tenminste de hotelovernachtingen. Daar komen de toegangstickets dan nog wel bij. OAD biedt complete arrangementen. Het kyriadhotel is niet al te duur en prima te doen. Dan zit je net buiten de Disneyterreinen. Hotel Santa Fe is het goedkoopste hotel op de Disneyterreinen.
Als je nog iets verder van Disney al wilt zitten, is het nog goedkoper.
OAD heeft een paar keer per jaar "disney-uitverkoop". Daar zou je ook op kunnen wachten. Dat scheelt soms wel heel veel, tot wel 60%.
Lovely1 schreef:Ik meld mij ook even hier! Wij gaan 7 januari een weekendje met 6 personen naar Santa Fe. Afgelopen jaar ook gedaan en prima te doen! Wij hebben rechtstreeks bij Disney geboekt via de telefoon... scheelde 30 euro per persoon ten opzichte van OAD. Nu zijn we €162 per persoon inclusief ontbijt kwijtIdeaal! Weet iemand tot wanneer het Kerst is in Disney? Volgens mij maar tot 6 januari of niet....