veel meer energie en hogere belastbaarheid. En hij neemt nu voldoende rust,
dat is ook voor het eerst
Hier staat ook soep van eigen tuin (behalve peper zout ui en het vlees) op voor vanavond met stokbrood.

Het weggehaalde plafond

Mijn papa ijverig stofzuigen. Mijn longen kunnen helaas dat werk niet aan ook met mondkapje krijg ik het stevig benauwd. Oud stro, kilos stof en andere in te ademen meuk. Het ruikt al heel wat frisser weer. Hier komt een osb platen vloer te liggen zodat alles weer terug kan. Dat zal even duren maar de platen van de woonkamer kan ik er voor gebruiken. De mannen hebben met de vorige keer weggehaalde osb platen een tijdelijke vloer gelegd aan de andere kant.

En er zijn al heel wat bonen klaar voor invriezen dit keer. En er staat een enorme pan met tomaten te pruttelen. Dat wordt ingeweckte saus.

Wat fotos van vanmorgen de kluswerkzaamheden en een staaltje veilig werken
Deze enorme balken lagen los op de schuurvloer boven
waarom zou je dat willen?
Wat planken liggen klaar voor wegtillen, ik heb weer de schuurdeur moeten open schroeven vandaag

De tijdelijke losse osb vloer

En je ziet nu zowaar een dak ipv stapels en stapels planken in de garage op het tussenplafond

Veilig werken

De wagen weer propvol hout
Veiliger en ik vind het altijd een fijn idee dat er dan ook minder plek is voor beestjes om zich tussen te verstoppen. Heb je al in gedachten wat je uiteindelijk zou willen met de garage?

Die aan de isolatie kant moesten ze hoe dan ook doen ivm het gewicht van de kachel. Heel speciale dikke metalen schroeven waren er nodig. 

Gelukkig vond ik de schaduwdoek haken. Die passen precies.