Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
xLoki schreef:MarijeR schreef:
Nou ik zou een stuk minder gelukkig zijn als die ineens voor mijn neus verschijnt... die ‘spitten’ toch ook op hele grote afstand?
manzano schreef:Dat zijn niet echt leuke grapjes nee.
Waar ga je ook al weer werken?
laughterline schreef:manzano schreef:Dat zijn niet echt leuke grapjes nee.
Waar ga je ook al weer werken?
https://www.grootbos.com/en/experiences/horse-riding
Hopelijk kan ik dit jaar mee naar t strand, vast wel ze gaan al kneiterhard als we met de medewerkers een rit doen in de fynbos in de bergen, heerlijk om dat op t strand te doen haha
Eline1510 schreef:Waaauw die foto’s!! Zoveel mazzel had ik niet hoor. Wel big 5 gespot, met 5 leeuwen en 3 luipaarden maar niet zo dichtbij helaas!
Betreft de dode dieren, dode giraffe gezien, ‘helaas’ geen foto’s kunnen maken want groep wilde niet stilstaan ivm stank.
Ik heb de 17 daagse rondreis van fox gedaan. Johannesburg-drakensbergen-st Lucia-hluhluwe-Swaziland-Kruger-panoramaroute-Kruger-Johannesburg-kaapstad.
[ [url=m/6Bdtk5.jpg]Afbeelding[/url] ]
AfricanLady schreef:Eline1510 schreef:Waaauw die foto’s!! Zoveel mazzel had ik niet hoor. Wel big 5 gespot, met 5 leeuwen en 3 luipaarden maar niet zo dichtbij helaas!
Betreft de dode dieren, dode giraffe gezien, ‘helaas’ geen foto’s kunnen maken want groep wilde niet stilstaan ivm stank.
Ik heb de 17 daagse rondreis van fox gedaan. Johannesburg-drakensbergen-st Lucia-hluhluwe-Swaziland-Kruger-panoramaroute-Kruger-Johannesburg-kaapstad.
[ [url=m/6Bdtk5.jpg]Afbeelding[/url] ]
De single groepsreis toevallig ?
Eline1510 schreef:Ik was er de afgelopen weken en toen waren er door de droogte nog niet zo veel muggen. Reisleidster maakte duidelijk dat het niet nodig was te slikken, helft van de groep deed dit wel, voornamelijk de mensen die al wisten dat ze geen last krijgen van bijwerkingen. Ik heb 2 dagen geslikt, daarna last van mn darmen gehad en weer gestopt
Ik heb er niet genoeg verstand van om je advies te geven, ga je met een reisgezelschap of alleen? Onze reisleidster was echt een wandelende encyclopedie, ideaal met zulke dingen.
AfricanLady schreef:Eline1510 schreef:Ik was er de afgelopen weken en toen waren er door de droogte nog niet zo veel muggen. Reisleidster maakte duidelijk dat het niet nodig was te slikken, helft van de groep deed dit wel, voornamelijk de mensen die al wisten dat ze geen last krijgen van bijwerkingen. Ik heb 2 dagen geslikt, daarna last van mn darmen gehad en weer gestopt
Ik heb er niet genoeg verstand van om je advies te geven, ga je met een reisgezelschap of alleen? Onze reisleidster was echt een wandelende encyclopedie, ideaal met zulke dingen.
Wie had je als reisleider?
xLoki schreef:Ook van Malarone kan je nare bijwerkingen hebben...
Ik spreek uit ervaring.