Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Guinevere schreef:BarBosa, volgens mij heb je een heel verkeerd idee van Key West. Je hebt het namelijk over stranddagen, maar in Key West heb je bijna helemaal geen strand. De sfeer op Key West is geweldig, echt een bruisende eiland cultuur. Wel toeristisch, maar met zijn eigen karakter en tegelijkertijd ontzettend relaxed. Het is heel kleinschalig, dus wij zijn er lekker met onze gehuurde fietsjes op uit getrokken om zo het eiland te verkennen.
Ik kan voor jou niet beslissen of het beter is om naar Key West te gaan of met de zeekoeien zwemmen. Het is allebei ontzettend leuk, maar niet met elkaar te vergelijken.
Overigens zou ik zelf niet voor een overnachting op Key Largo kiezen, dan kan je net zo goed diezelfde dag weer terug naar Miami, want verder valt er maar weinig te beleven.
Nadir, thanks! Ik heb inderdaad ontzettend mazzel
Guinevere schreef:Ik woon aan de oostkust, tussen DC en Baltimore in dus New York is voor Amerikaanse begrippen niet zo ver. Met de bus doen we er ongeveer 3,5 uur over vanaf Baltimore. We gaan ook gewoon de volgende dag weer terug naar huis.![]()
Lijkt me helemaal geweldig om daar te wonen. Gewoon even een dagje shoppen in NY!
@Zefana, niet route 1 uit je route halen hoor. Juist een prachtig stuk om te rijden. De 5 is de snelste verbinding tussen SF en LA, maar daar is ook alles mee gezegd. Als je onderweg de kust wil zien en bij de kust wil overnachten heb je er niks aan, want het is een grote snelweg in het binnenland.
Yasmine schreef:Kijk eens op Expedia, daar kan je zoeken per omgeving. Er zijn veel goedkope hotels op 15 minuten rijden van de pretparken.