MarvanTom schreef:Wat een prachtige foto's komen er hier toch steeds voorbij, zucht!
Ik zou zó emigreren, maar Canada heeft best veel pittige regels...
We hebben vrienden wonen in Oakville en Chatham, Ontario en nog een verre nicht in Quebec.
Geen idee of we verder gaan onderzoeken, maar is hier iemand uit de regio van Ontario?
Ik woon in Clinton en werk hier letterlijk 15 minuten ''down the road''. Mijn vriend woont in Walkerton en Burlington (werkt in Hamilton) en gaan veel vissen in Sauble Beach. Ik zit dus vrij veel hier in Clinton, elk ander weekend in Walkerton/Sauble Beach/Owen Sound en zo af en toe in Burlington en omgevings 
En af en toe shoppen in London is ook niet mis 
Wij hebben sinds ongeveer een week of anderhalf weer een hittegolf. Zitten rond de 28 graden maar met humidity toch al snel richting de 35. Op zich niet mis, áls je niet te veel lichamelijk werk hoeft te verichten 
Maar vanaf maandag schijnt het ook weer wat koeler te worden... Wat ik zelf ontzettend merk is dat de dagen duidelijk korter worden. Ik ga rond 6:40/6:45 weg naar mijn werk en dan begint de zon net op te komen terwijl het een paar weken terug al goed helder en zonnig was. Zelfde met de zon die nu weer eerder onder gaat. Zo jammer 
Alhoewel ik moet zeggen dat ik ook wel zin heb in het jachtseizoen en er straks in de sneeuw lekker op uit te trekken enzo