Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat ziet er stevig uit !
Marilu schreef:Heb net het filmpje bekeken dat je op 21/1 geplaatst hebt.
Ziet er gezellig uit, samen op pad. Hij volgt je zo te zien braafjes en netjes.
Dat opstapblok is wel écht een blokDat ziet er stevig uit !
En dan heb je eindelijk een kusje gekregen van je GVR
uxgranta schreef:Leuk filmpje, vooral Zozo (wat een scheetje). Diego die de benen nam was komisch om te zien, alleen voor jou wat minder.

overdreven hoor, maar te link om bijv zelfs aan de hand te draven.uxgranta schreef:Oh jee Monique, dan zijn paarden sterk hè. Zeker als ze weer naar hun vriendjes toe willen. Misschien is het raadzaam om voorlopig nog alleen met hem te gaan wandelen. Pas als hij volledig relaxt is als hij van de kudde af moet een ander paard meenemen. Gelukkig heb je met een bit in veel meer te vertellen.
Wel super dat het met de kudde zo goed gaat dat je mee naar Nederland kan, is voor Edwin ook veel gezelliger.
Kijk uit naar het filmpje.
Tinka schreef:Verstandig om even niet zo veel met hem te doen nog, het is niet anders.
Ik heb al helemaal zoiets van, zijn we naar het verkeerde deel van Frankrijk verhuisd, want dit is niet normaal. Gisteren en vanmorgen droog, vanmiddag ging het weer helemaal los, nu nog steeds. Het komt echt met bakken uit de hemel. Alles wat een beetje opgedroogd was is weer zeik en zeik nat. Ben het zoooooo zat.
Marilu schreef:Haha, ik zie je al rondstappen met het hoofdstel![]()
Mijn man zit nu in Spanje en daar is het ook raar weer. Heel hevige wind, enkele dagen terug echt hevige storm. Ook weer best wat regen gehad. Ook niet echt het typische weer voor die streek, denk ik (provincie Almería). De ene storm lijkt de andere gewoon op te volgen. Was het even terug storm Harry, nu is het alweer storm Joseph. Dus, er heeft nog een storm tussenin gezeten, nl. Ingrid
Tinka schreef:Misschien wel handiger nu, alleen met het hoofdstel wandelen![]()
Er komt nog veel meer regen deze kant op.
Het schijnt door het koude weer in Amerika te komen. Daardoor worden al die depressies heel snel onze kant op geblazen.
Prairy schreef:Ik denk dat ze daar ook genoeg last van depressies hebben met Trump
Verstandig om te wachten met verder gaan met Diego.