Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Waarom moet je andere wax gebruiken voor Snowworld?
Wax mag je nooit te heet er op laten smelten en dan strijken. Er zijn speciale waxijzers te koop tegenwoordig. Maar de wolstand van een ouderwets niet stoomstijkijzer werkt ook goed.
Als het goed is worden ski's bij aanschaf gewaxed geleverd, of vanaf de fabriek al, of de verkopende winkel doet het.
smurffie schreef:Meestal kan je wel vragen om ze op 88 en 0.5 te slijpen, dat kan machinaal namelijk ook.
Dat je er geen problemen mee ervaren hebt betekend niet dat je belag er niet van kapot gaat. Als je wil dat het echt lang mee gaat en goed blijft kun je het het beste zo goed mogelijk verzorgen.
prugelpiet schreef:Ik moet nog 8 nachtjes slapen.voel me net een kind dat wacht op haar verjaardag. Kleding is compleet, ski’s zijn gehuurd, lessen zijn geboekt. Ik ga ongetwijfeld iets vergeten, maar ik heb er zo veel zin in. We gaan 4 hele dagen op les, en hebben dan nog 1 dag om voor onszelf te skiën. Ergens ben ik bang dat ik het jammer ga vinden dat we niet vaker alleen kunnen, aar het is ook geen bal aan als je het niet kan denk ik.