Wij vertrekken over een paar uur naar DC; eerst smullen bij Matchbox en dan vuurwerk kijken bij de Mall. Jij ook veel plezier vanavond!Ben benieuwd wat je van NL vindt wanneer je terug gaat.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Quebelle schreef:Weet iemand hoe het met de tips zit? Ik weet dat er in America verwacht word dat je je waitress tipt maar ik zou echt niet weten hoeveel gepast is en of het nu daadwerkelijk gebeurd.
Ik vertrek over 12 dagen
Yasmine schreef:Ik doe altijd het double the tax regeltje. Op je bonnetje staat altijd de tax apart vermeld, dat verdubbel ik en dan zit je rond de 15%. En dan doe ik er nog een klein beetje extra bij.
Ik zat ook meer te denken aan 10-15%, en dat vind ik al best een bedrag. Ik snap dat ze daar een ander salarissysteem hebben dan hier maar 20%?! Pfoeh.
Maar het is inderdaad wel een hele andere cultuur daar dan hier.

Betekend dus nog langer in LA
): Prima, onze jonge was zo moe (en wilde niet toegeven) dat ze na een half uurtje toch echt knock-out was tot n uurtje voordat het vuurwerk afgestoken werd.... Toen het vuurwerk afgestoken werd trilde ze wel wat maar ze heeft ook hele stukken naar boven zitten kijken en aan haar hele houding te zien vond ze het toch wel mooi. 

) en gisteren bbq'en bij een andere collega van mijn man met als klap op de vuurpijl een prive vuurwerkshow bij vrienden van hem (pak en beet waren daar 20 man). Tjee, dit vuurwerk was nog mooier dan het vuurwerk van 4 Juli