@Iris, gaan jullie ook naar Bryce? Ligt vlakbij je route en is zeker een bezoek waard.
@lesilla, White Sands is een bijzondere plaats, maar als het verder niet in je route past zou ik het gewoon voor een volgende reis bewaren. Er is in dat gebied ontzettend veel te zien, en het meeste veel interessanter dan White Sands als je het mij vraagt.

@Suuszels, je hoort het al, Yellowstone ligt vrij ver uit de route. Ben er zelf nooit geweest, maar ik vond dit topic op Tripadvisor over welke vliegvelden dichtbij zijn:
Best airport to fly into Yellowstone.
@BarBosa, ja hotels in de Keys zijn duur, maar het is een lange rit dus als je iets van Key West wil zien zal je daar toch een overnachting moeten boeken. Een paar bladzijden terug heb ik voor iemand een link naar de Duval Inn geplaatst, dat is een van de goedkoopste plaatsen op Key West en echt een aanrader.
Als je op de heenweg naar Key West al je geplande stops maakt kan je op de terugweg best van Key West naar Homestead (bij het Royal Palm deel van de Everglades) rijden.
Zwemmen met zeekoeien kan alleen in Crystal River, maar is echt wel een uitstapje waard. Iets meer dan 1,5 uur vanaf Orlando volgens Google Maps.
Seaworld en Discovery Cove zijn allebei de moeite waard, maar heel verschillend. Ik zou gewoon goed de websites bekijken om te zien wat je meer aanspreekt, want dat is voor iedereen anders.