Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Katja schreef:Kun je niet beter naar LA vliegen? Nu ben je de eerste twee dagen van je vakantie voornamelijk aan het autorijden.
Katja schreef:Met zeekoeien kun je in geen enkel park zwemmen dat kun je aan de kust doen bijvoorbeeld bij Crystal River,
Als je naar Discovery Cove gaat kun je gratis naar Seaworld dat is eventueel een mooie combinatie. Ik vond Discovery Cove erg bijzonder vorige maand maar het is niet echt een pretpark met attracties.
Zefana schreef:Ik vond de weg van SF naar LA wel mooi maar niet de zo mooi dat ik daar zoveel tijd van een relatief korte reis voor zou gebruiken. Het is vooral leuk als je onderweg lekker de tijd hebt en dat red je denk ik niet.De route van SF naar LA schijnt heel erg mooi te zijn en dat wil ik eigenlijk niet missen
Lovely schreef:Highway 1 staat ook nog op mijn lijstje. Heeft iemand suggesties om een tripje naar de westkust helemaal daarop in te richten??
Nadir schreef:Lovely schreef:Highway 1 staat ook nog op mijn lijstje. Heeft iemand suggesties om een tripje naar de westkust helemaal daarop in te richten??
Wat wil je nog meer gaan doen behalve Highway 1?
Je zou er natuurlijk een paar dagen SF en LA aan kunnen plakken, misschien door naar San Diego? In je eentje verder het land in richting de National Parks vind je niks he? Vanuit Las Vegas worden vaak wel dagtochten naar Grand Canyon georganiseerd, misschien is dat wel leuk?
Lovely schreef:Thanks, mijn voorkeur gaat uit naar SF en beetje LA. Las Vegas heb ik niet zo veel mee, maar ik zou bijvoorbeeld wel die toch willen doen die Monteyrulezz in Monument Valley gedaan heeft. Het kunnen ook 2 reizen worden trouwens, zit ik totaal niet mee.
Nadir schreef:Lovely schreef:Thanks, mijn voorkeur gaat uit naar SF en beetje LA. Las Vegas heb ik niet zo veel mee, maar ik zou bijvoorbeeld wel die toch willen doen die Monteyrulezz in Monument Valley gedaan heeft. Het kunnen ook 2 reizen worden trouwens, zit ik totaal niet mee.
Monument Valley is wel een behoorlijk stuk rijden vanaf de westkust... Ik zit ff te kijken maar zelfs vanaf Phoenix is het nog ruim 5,5 uur rijden. Geloof dat je toch echt een reismaatje moet gaan zoeken, dan kun je een mooie route uitstippelen!
Suuszels schreef:Hallo,
Ik wil volgend jaar zomer naar de VS maar ik kom niet helemaal uit mijn rondje misschien dat iemand nog een licht erop kan schijnen. Ik ben zelf al een aantal keer in Amerika geweest, maar vriendlief niet.
Ik wil eigenlijk SF, Vegas (+death Valley) Grand Canyon, Antelope Canyon en Yellowstone.
Ja Yellowstone is het "probleem".. die ligt zo van de route af vergeleken met de rest. Op welke plaats zou ik dan het beste kunnen vliegen? LA hoeft van mij niet zo per se, we gaan vooral voor de natuur maar Vegas is natuurlijk wel een must-see.