Hmmz nee snorkellen hier is niet tof, je ziet hier helemaal niets! niet dat de zee niet helder is maar er is gewoon niets!
Verder las ik dat iemand zei dat je niet alleen de straat op kan als vrouw, dat heb ik ook altijd gedacht maar inmiddels denk ik daar anders over. Als je weet hoe je je moet gedragen kun je best alleen de straat op, ga alleen niet alleen door een leeg straatje, of s'avonds naar buiten. verder als je loopt en een gozer raakt je aan meteen roepen Don't touch me en er staan meteen 5 kerels die hem van je af slaan

Ook ben ik er achter gekomen dat als iemand aan je vraagt of je koffie met ze wil drinken ze gewoon ordinair bedoelen dat ze met je naar bed willen. Het beste wat je in mijn ogen kunt doen is heel dom doen en niet ingaan op de vragen als where you from? of wat dan ook.. nee je praat geen engels, en geen frans, ik zeg vaak in t nederlands, donder op , of helemaal niets.. en een paar seconden later bestel k dan in vloeind engels mn pannini:P
Zorg ook altijd dat iemand je heeft gezien, als ik hier een winkel of wat ook binnen stap begroet ik altijd t personeel (savae) want ook die helpen je als je lastig gevallen word.
Ik weet t zo alles bij elkaar klinkt t allemaal lekker negatief, maar als je er gewoon niets van aan trekt valt t best mee

Komt er binnen kort nog iemand in de buurt van sousse?