Vakantie Tunesié Wie daar geweest ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rachelll

Re: Vakantie Tunesié Wie daar geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 22:51

WildThing schreef:
Heel veel plezier allemaal in Tunesië, ik heb er helaas slechte ervaringen mee. Hotel viel tegen ook al was het vier sterren, weer viel zwaar tegen (dagelijks regen en onweer), personeel was niet zo vriendelijk, zeer opdringerige bevolking,.. Maar dat zal vast wel verschillen van plaats tot plaats want heb van sommige mensen ook positieve reacties gehad.

dat is jammer. je hoort idd veel wisselende verhalen.
waar ben je geweest en welke periode?

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 07:13

Ik ben ook blond en zal het allemaal wel zien. Zoiezo ga ik niet zo snel in mijn eentje op pad, dus ben toch samen met mijn vriend... En tja, voor kamelen ben ik niet te koop, maar als ze een paar mooie paarden erbij gooien, nou..... Clown

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 07:32

WildThing schreef:
Heel veel plezier allemaal in Tunesië, ik heb er helaas slechte ervaringen mee. Hotel viel tegen ook al was het vier sterren, weer viel zwaar tegen (dagelijks regen en onweer), personeel was niet zo vriendelijk, zeer opdringerige bevolking,.. Maar dat zal vast wel verschillen van plaats tot plaats want heb van sommige mensen ook positieve reacties gehad.

Oei dat weer klinkt niet zo goed wanneer ben je geweest dan als ik vragen mag?

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 07:35

Ik ben van jaren terug geweest , was wel leuk hoor.
Iedere dag lekker zwemmen, aerobic, water sport en lekker paardrijden op t strand
Goed eten en veel te doen. Ik denk dat je er op moet letten dat je een goed hotel
hebt want buiten de hotels is er minder te doen.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 16:16

Als het goed is krijgen wij de tickets 1 deze dagen binnen whooeeeii kan echt niet meer wachten Bloos

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 18:13

Devilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 19:00

Inmiddels ben ik ook alweer een tijdje terug uit Tunesië. Woensdagnacht zijn wij teruggekomen. Hebben erg genoten, veel mooie dingen gezien en leuke dingen gedaan.
De tweedaagse excursie vonden wij absoluut de moeite waard, je ziet bijna heel Tunesië (op het zuiden na) en leert veel over het land. De paardenkoetsjes zijn alleen geen prettig gezicht, paarden waren echt mager en sommige zaten onder de wonden.
Ik ben zelf blond maar heb niet overdreven last gehad van vervelende mannen, vond het reuze meevallen!
Wij zaten in hotel Golf Residence in Port el Kantaoui.

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 19:14

Kan iemand mij vertellen of je in Tunesie net zo mooi kan snorkelen als in Egypte Lachen? Zoja, welke plaats?

Devilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 19:22

_Michelle_ schreef:
Kan iemand mij vertellen of je in Tunesie net zo mooi kan snorkelen als in Egypte Lachen? Zoja, welke plaats?

Volgens vrienden die we in Tunesië hebben ontmoet is snorkelen in Egypte velen malen mooier dan snorkelen in Tunesië.
Ons is verteld dat je bij het onbewoonde eiland Kuriat goed kon snorkelen, dit viel echter erg tegen. Snorkelen ging absoluut goed, er was alleen weinig moois te zien onder water.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 20:27

Als je superdeluxe wil in Tunesie moet je minimaal een hotel met 5 en zelfs 6 sterren. Een 4 sterren hotel is middelmatig Lachen

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 05:55

Devilish schreef:
_Michelle_ schreef:

Volgens vrienden die we in Tunesië hebben ontmoet is snorkelen in Egypte velen malen mooier dan snorkelen in Tunesië.
Ons is verteld dat je bij het onbewoonde eiland Kuriat goed kon snorkelen, dit viel echter erg tegen. Snorkelen ging absoluut goed, er was alleen weinig moois te zien onder water.

Ik ben ook op het Kuriat eiland geweest, alleen als je wat dieper ging is er wat te zien volgens mij.

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 05:55

Foto's moet ik even kijken!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 07:30

Goedemorgen Lachen ahhaha foto`s Haha! I like Haha!

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 08:29

Wij hebben een 4 sterren hotel gehad en écht alles was goed verzorgd. Ik werk zelf in de hotelwereld dus hebn normaal altijd wel iets op- of aan te merken op dingen Schijnheilig maar we hadden echt niets te klagen hoor. We zaten dan wel bij een groot ketenhotel (van Accor) dus dat scheelt ook wel.

Of je met blond haar meer aandacht krijg? Ik denk dat dat niet eens nodig is, 'vrouw zijn' zorgt al voor genoeg aandacht *LOL* Maar gewoon niet teveel op ingaan, dan laten ze je ook netjes met rust Lachen

Egypte moet inderdaad een stuk mooier zijn om te snorkelen!

Oeh Develish, dat klinkt goed van die 2-daagse excursie Cool

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 10:29

JEEEE TICKETS ZIJN BINNEN Haha!

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 13:37

heej beter!

voor mij nog 6 weken Vork

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 14:07

Nagelbijten / Gniffelen hihi ik begin gewoon al te stuiteren is toch niet normaal Scheve mond

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 21:04

Ik ben 7 jaar geleden in Sharm El Sheik geweest, niet perse om te snorkelen maar gewoon voor vakantie en hoorde idd dat het 1 van de mooiste plekken moet zijn om dat te doen. En jah! Het was idd echt Prachtig!

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:17

Hmmz nee snorkellen hier is niet tof, je ziet hier helemaal niets! niet dat de zee niet helder is maar er is gewoon niets!
Verder las ik dat iemand zei dat je niet alleen de straat op kan als vrouw, dat heb ik ook altijd gedacht maar inmiddels denk ik daar anders over. Als je weet hoe je je moet gedragen kun je best alleen de straat op, ga alleen niet alleen door een leeg straatje, of s'avonds naar buiten. verder als je loopt en een gozer raakt je aan meteen roepen Don't touch me en er staan meteen 5 kerels die hem van je af slaan Tong uitsteken Ook ben ik er achter gekomen dat als iemand aan je vraagt of je koffie met ze wil drinken ze gewoon ordinair bedoelen dat ze met je naar bed willen. Het beste wat je in mijn ogen kunt doen is heel dom doen en niet ingaan op de vragen als where you from? of wat dan ook.. nee je praat geen engels, en geen frans, ik zeg vaak in t nederlands, donder op , of helemaal niets.. en een paar seconden later bestel k dan in vloeind engels mn pannini:P
Zorg ook altijd dat iemand je heeft gezien, als ik hier een winkel of wat ook binnen stap begroet ik altijd t personeel (savae) want ook die helpen je als je lastig gevallen word.
Ik weet t zo alles bij elkaar klinkt t allemaal lekker negatief, maar als je er gewoon niets van aan trekt valt t best mee Tong uitsteken
Komt er binnen kort nog iemand in de buurt van sousse?

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:20

@ yinka, hoofddoek vinden ze alleen maar leuk, een europese en ook nog moslim, mooier kan niet voor de mannen hier..

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:26

doerakje schreef:
@ yinka, hoofddoek vinden ze alleen maar leuk, een europese en ook nog moslim, mooier kan niet voor de mannen hier..

ow niet doen dus Huilen van het lachen Wij hadden zo reisboek over tunesië gekocht en daar werd het als tip gegeven.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 11:36

doerakje schreef:
Hmmz nee snorkellen hier is niet tof, je ziet hier helemaal niets! niet dat de zee niet helder is maar er is gewoon niets!
Verder las ik dat iemand zei dat je niet alleen de straat op kan als vrouw, dat heb ik ook altijd gedacht maar inmiddels denk ik daar anders over. Als je weet hoe je je moet gedragen kun je best alleen de straat op, ga alleen niet alleen door een leeg straatje, of s'avonds naar buiten. verder als je loopt en een gozer raakt je aan meteen roepen Don't touch me en er staan meteen 5 kerels die hem van je af slaan Tong uitsteken Ook ben ik er achter gekomen dat als iemand aan je vraagt of je koffie met ze wil drinken ze gewoon ordinair bedoelen dat ze met je naar bed willen. Het beste wat je in mijn ogen kunt doen is heel dom doen en niet ingaan op de vragen als where you from? of wat dan ook.. nee je praat geen engels, en geen frans, ik zeg vaak in t nederlands, donder op , of helemaal niets.. en een paar seconden later bestel k dan in vloeind engels mn pannini:P
Zorg ook altijd dat iemand je heeft gezien, als ik hier een winkel of wat ook binnen stap begroet ik altijd t personeel (savae) want ook die helpen je als je lastig gevallen word.
Ik weet t zo alles bij elkaar klinkt t allemaal lekker negatief, maar als je er gewoon niets van aan trekt valt t best mee Tong uitsteken
Komt er binnen kort nog iemand in de buurt van sousse?

tot wanneer blijf je er Haha! ?

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:51

ongeveer 6 september denk ik weet nog niet precies, wil graag dat vriendje mij en men vriendin terug vliegt...(kan ie mn papa ontmoeten )(en vind ik een veilig idee hou niet van vliegen ) als dat op 6 kan vlieg ik 6 terug en anders misschien iets later.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 11:58

okee dan ben ik er al wel misschien dat wij dan ook sousse zijn maar dat weten we nog niet.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 10:22

Straks om half 5 vakantie Haha! Haha! Haha!