Welke centerparks is nu ECHT leuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

efaa

Re: Welke centerparks is nu ECHT leuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:04

de huisjes zijn idd niet altijd even schoon maar het is ook echt niet normaal hoe weinig tijd de housekeeping krijgt voor een huisje. het is zo erg dat ze inprincipe alleen maar de normale dingen kunnnen doen als afstoffen en stofzuigen en bedden verschonen. staat er een afwas van 2 personen halen ze het al bijna niet meer! ik heb echt respect voor die mensen ze werken zich echt uit de naad.

maar ik hoor de klachten vaker idd van de huisjes, en nog is er niet zo veel veranderd..... beetje jammer maja

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:58

Rivjenn schreef:
idd, huisjes vind ik waardeloos bij Centerparcs.
Vind ik Landal 10 keer beter.
Bij CP zijn ze ooit neergezet en niks meer aan gedaan.
Ontzettend oud en uit de tijd.

Is bij Landal soms ook wel. Bij het park waar ik werk/ stage loop heb je hele luxe, modern ingerichte huisjes, én hele oudbollige huisjes. Ook hier is housekeeping wel eens een probleem, als gasten er echt een puinzooi van maken bijvoorbeeld. Denk dat het zowel bij CP als bij Landal regelmatig voorkomt.

De Kempervennen heeft nu ook allemaal nieuwe cottages of zijn die nog niet opgeleverd/te boeken? (Die woonboten & boomhutten o.i.d. ) Weet wel dat de Eemhof ook ontzettend verouderde cottages heeft, dacht dat dit park ook als 1 van de 1e op het 'to do' lijstje van CP stond.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:33

Twee weken geleden ben ik er geweest en ik had ik eigenlijk weinig te klagen hoor. Huisje was prima schoon e.d. Het is wel wat verouderd. Maar volgens mij zijn ze wel bezig met aanpassingen, maar hier en daar. Ze pakken niet een park rigoreus aan. Tenminste, voor zover ik het zie.

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:26

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:15

Beetje slordig als ze daar niet op gereageerd hebben. Jammer, voor dat geld verwacht je dan wel iets anders.

Nogmaals ... ik heb verder bij CP nooit problemen gehad. Dus het hoeft niet standaard zo te zijn.

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 19:21

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:57

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 07-03-24 10:00, in het totaal 1 keer bewerkt

MeMar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:09

@merel_gomez, ik kan niet echt zeggen van de Vossemeren is veel leuker als Erperheide. Beide parken zijn oke!
Maar op Erperheide heb je de speelwereld Baluba en daardoor veel kindere ( veel herrie ;) ) Dat vind ik persoonlijk minder.
Wel heb je daar in de Peer een skibaan in de buurt, erg leuk!