Wie ook Kroatie zomer 2008?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilzjuh

Re: Wie ook Kroatie zomer 2008?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 18:22

terorita schreef:
dit jaar geen Lanterna geworden..
bij aankomst bleek de camping prop en prop vol te zitten, en ook nog is overboekt..

Je had ons appartement wel mogen hebben. Wij vonden het echt niet leuk daar. Clown

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 18:24

Ilzjuh schreef:
Je had ons appartement wel mogen hebben. Wij vonden het echt niet leuk daar. Clown

Clown Clown komt ze nu mee ROFL ROFL
nee hoor achteraf gezien, waren we blij op een andere camping te staan, vrienden van ons stonden d'r wel, en die waren echt niet blij dit jaar

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 18:27

Huilen van het lachen . Wij zijn vijf dagen te vroeg weggegaan dus iemand had op onze kosten zo dat appartement geloof ik nog vijf dagen kunnen hebben. Huilen van het lachen

Wij hadden ook al een gesprek met het meisje dat daar de buitenritten begeleidde (paardrijden was daar echt wel heel tof) en die zei ook al dat ze niet wist wat er dit jaar aan de hand was en dat het de vorige jaren een stuk leuker was dan dit jaar. Jammer maar helaas, volgend jaar hopelijk Spanje. Lachen

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 18:33

spanje krijg je me met geen 10 paarden naar toe ROFL
eigenlijks merkte we het vorig jaar al, de drukte
was al behoorlijk toe genomen, en de ellende volgt dan snel he..
kan d'r niets aan doen toch blijf ik verknocht aan dit land..
de mensen daar bevallen me erg goed,..de natuur is d'r mooi, (niet dak daar voor kom)
maar de kust strook vind ik het allermooist..
water erg schoon snorkelen en duiken kan ik de hele dag wel doen..e'm zoonlief kan ik met een gerust hard in het water laten ravotten..
volgend jaar zoeken we het wat verder op meer richting pula, en miss wel voorbij riejka richting het eiland Krk..
ik houd van gezelligheid en mensen om me heen, maar had dit jaar een beetje het idee, dak op een camping in spanje stond waar half holland met broodjes kroket vertoefde..en dat hoeft van mij nu ook weer niet..
ouwe muts Clown nee hoor...een lekker feestje ga ik niet uit de weg...maar niet 14 dagen achter elkaar achter mijn caravan

wij zijn een week eerder naar huis gekomen..ook door de drukte en gezéik op de camping, maar ook omdat m'n moeder de traptrede's van erg dichtbij ging bekijken en in het amc belande..
toen zoon lief z'n poot open haalde en met een paar hechti\pleisters voor de sjorhut zat gekluisterd vond ik het genoeg, inpakken sjorhut in de stalling aldaar gegooid en naar huis

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 18:36

Spanje lijkt mij echt tof. En waar we dan heen willen hebben we enige zekerheid dat we het daar leuk vinden. Clown

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 18:38

Ilzjuh schreef:
Spanje lijkt mij echt tof. En waar we dan heen willen hebben we enige zekerheid dat we het daar leuk vinden. Clown

Knipoog Knipoog thats treu...
vroegha toen ik nog jong en onbedorven was, was dat de ultieme vak plek..
kroatie is nog niet klaar voor de jeugd Haha! ..
is nog meer voor de midlife type's zoals ik ROFL

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 18:43

Dat denk ik dan ook. Huilen van het lachen Want wij vonden het tien keer niks. Tong uitsteken

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 20:02

Even reageren Schijnheilig
Seraphim schreef:
_karin_ schreef:
Nee geen zwembad op de camping geloof ik! Wel in de discotheek (0,5 m diep? *LOL* ) , maar het ligt wel echt áán zee.

Het water van dat zwembad in de Summer Club was aan het eind van de week echt ranzig trouwens!

Niet geprobeerd, alleen in het begin er even ingeweest Tong uitsteken
Ilzjuh schreef:
Axel_Clauw schreef:
Hier iemand die blij is dat ze weer thuis is Haha! Huilen van het lachen

Hier ook. Clown

Jeetje wat hebben wij ons verveeld. Vérschrikkelijk. We zijn vijf dagen te vroeg naar huis gegaan en oh, wat ben ik blij dat ik weer thuis ben.

Nooit meer.

Blij???

Nie tklaar voor de jeugd?

Waar wij zaten waren alléén maar jongeren! Iedere dag feeste n niemand wilde terug naarhuis!
Inclusief mijn eigen persoontje, ik had er zó een week bovenop gedaan!

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 23:25

Ja heel blij ja. Clown Haha.

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:52

Zo ik ben ook weer terug van mijn 10daagse reis Kroatië! Echt super gehad! Eerste 2 nachten en afeglopen nacht in het Youth Hostel (direct aan zee) in Pula geslapen..erg leuk en gezellig gehad! Ik houd van de sfeer in een hostel. Alleen toen we in Pula naar discotheek Cube (ofzoiets) wilde..bleek dat er NIEMAND binnen was! whahaha! dat was nog eens wat...achjah godzijdank hadden we tijdens het uiteten al wat kannen rode wijn naar binnen gewerkt waardoor we het amper merkte dat we met 6 mensen daar waren! Verder zijn we 7 dagen in Medulin geweest: geweldig mooi apartement (2006 gebouwd), superaardige Nederlands-sprekende gastvrouw...rustige omgeving, uitzicht op zee..en een half privéstand. Wel een half uurtje lopen naar de boulevard..maar dat maakte ons niets uit. Het was eigenlijk echt dé vakantie zoals we hoopte: geen drukte a la Lloret de mar. We hadden rust, konden stappen, aan zee liggen, hebben heel wat afgewandelt...relaxed etc! Een keer een vakantie zonder hoofddoel stappen Tong uitsteken. De Plitvice meren hebben we laten zitten toen bleek dat de busreis écht 4/5 uur enkel was..vervolgens wilde we naar Brujini maar ook dat is er niet meer van gekomen. Wel zijn we een dagje met de taxiboot naar een eilandje met zandstrand (geloof dat het Levan heette) geweest. Erg warm, maar wel een leuke afwisseling! Al waren we blij dat we de dag erna weer op een eilandje met keien lagen..lekker zandvrij =D.
Elke avond zijn we gaan uiteten, daarna meestal naar een cocktailbar op het terras, en een paar keer de avond afgesloten in de summerclub. Gezellig socializen!
Vanochtend om half 5 het bed uit..en met het vliegtuig terug naar Nederland! EN hier zit ik dan alweer, gaat snel zo'n week! Zal eens een aantal foto's plaatsen binnenkort Knipoog.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:20

_karin_ schreef:
Seraphim schreef:
Het water van dat zwembad in de Summer Club was aan het eind van de week echt ranzig trouwens!

Niet geprobeerd, alleen in het begin er even ingeweest Tong uitsteken

Ik ben er ook niet ingeweest, ik was bang dat ik dan mn broek niet meer uit zou krijgen Huilen van het lachen

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 19:02

Een kleine selectie uit de foto's van mijn vakantie waarvan een paar in URLs (in totaal hadden we er meer dan 700):
Uiteten in Pula:
Afbeelding

Cultuur snuiven; Arena Pula:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OSLPFME3.jpg

Youth Hostel Pula:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RZCW87IK.jpg
Afbeelding
Afbeelding

Appartement Miskovic, Medulín:
Afbeelding
Uitzicht vanuit appartement:
Afbeelding

Ons 'drukke' strand (naja er lagen wel es mensen hoor..maar echt vooral heerlijk rustig):
Afbeelding
http://lh6.ggpht.com/irma.vanrijswijck/SKmFk0LVmII/AAAAAAAACMM/S2Ouw_SEfus/DSCN0488.JPG?imgmax=576
Cocktails horen er ook bij:
Afbeelding

Het eiland waar we met de boot-taxi heen zijn geweest:
Afbeelding

Rondje lopen om het eiland heen, vooral veel klimmen en springen over rotsen:
Afbeelding
Afbeelding
http://lh3.ggpht.com/irma.vanrijswijck/SKmH9nynulI/AAAAAAAACcM/Qp8OJt7r0pc/DSCN0694.JPG?imgmax=576

En jahaa de Summerclub:
http://lh4.ggpht.com/irma.vanrijswijck/SKmIszPTtHI/AAAAAAAACjY/qGgXspKtqvw/DSCN0773.JPG?imgmax=576
Afbeelding
Afbeelding

En we hadden deze vakantie iets met 'beestjes'..zie hieronder:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
http://lh5.ggpht.com/irma.vanrijswijck/SKmG8jJxW8I/AAAAAAAACVU/FQb9CReH1LE/DSCN0617.JPG?imgmax=576
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Q4K3KCQ7.jpg
Afbeelding
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AGFYSPQS.jpg