terorita schreef:dit jaar geen Lanterna geworden..
bij aankomst bleek de camping prop en prop vol te zitten, en ook nog is overboekt..
Je had ons appartement wel mogen hebben. Wij vonden het echt niet leuk daar.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
terorita schreef:dit jaar geen Lanterna geworden..
bij aankomst bleek de camping prop en prop vol te zitten, en ook nog is overboekt..
Ilzjuh schreef:Je had ons appartement wel mogen hebben. Wij vonden het echt niet leuk daar.
komt ze nu mee

. Wij zijn vijf dagen te vroeg weggegaan dus iemand had op onze kosten zo dat appartement geloof ik nog vijf dagen kunnen hebben. 

nee hoor...een lekker feestje ga ik niet uit de weg...maar niet 14 dagen achter elkaar achter mijn caravan
Ilzjuh schreef:Spanje lijkt mij echt tof. En waar we dan heen willen hebben we enige zekerheid dat we het daar leuk vinden.
thats treu...
..
Want wij vonden het tien keer niks.

Seraphim schreef:_karin_ schreef:Nee geen zwembad op de camping geloof ik! Wel in de discotheek (0,5 m diep?) , maar het ligt wel echt áán zee.
Het water van dat zwembad in de Summer Club was aan het eind van de week echt ranzig trouwens!

Ilzjuh schreef:Axel_Clauw schreef:Hier iemand die blij is dat ze weer thuis is![]()
Hier ook.
Jeetje wat hebben wij ons verveeld. Vérschrikkelijk. We zijn vijf dagen te vroeg naar huis gegaan en oh, wat ben ik blij dat ik weer thuis ben.
Nooit meer.
Haha.
. De Plitvice meren hebben we laten zitten toen bleek dat de busreis écht 4/5 uur enkel was..vervolgens wilde we naar Brujini maar ook dat is er niet meer van gekomen. Wel zijn we een dagje met de taxiboot naar een eilandje met zandstrand (geloof dat het Levan heette) geweest. Erg warm, maar wel een leuke afwisseling! Al waren we blij dat we de dag erna weer op een eilandje met keien lagen..lekker zandvrij =D.
. _karin_ schreef:Seraphim schreef:Het water van dat zwembad in de Summer Club was aan het eind van de week echt ranzig trouwens!
Niet geprobeerd, alleen in het begin er even ingeweest