Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ano0uk schreef:Ik heb ook weer zo'n zin in wintersport!
Wij gaan in de voorjaarsvakantie naar St. Johann in Tirol, echt gezellig daar.
Nog meer mensen die daar heen gaan?
capopjekop schreef:superpluisje schreef:hey caopjekop je hebt dezelfde skijas als mij zie ik in je profiel
Haha, ik zie het ja
Ik heb daar ook de broek bij, dus dan ben je lekker makkelijk te herkennen op de piste met dat oranje.
Ik zag vorig jaar een te leuke oneill broek, met ruitjes enz, echt heel stoer, dus als ik geld heb ga ik die kopenMaar van de andere kant vind ik het zonde omdat ik maar 1x per jaar naar oostenrijk ga en niet zo vaak naar een indoorbaan.
@ Christel (naamgenoot) sports world heeft altijd hippe oneill broeken, dus best kans dat hun hem hebben
capopjekop schreef:Ligt dat op de grens bij oostenrijk? Mss komen we elkaar wel tegen, dan wordt het een boktmeeting in het buitenland
AnneMieKe_89 schreef:Haha zullen we de naam van het topic maar veranderen naar: Wie heeft zijn skipak al gescoord?
Ik heb mijn gehele stagevergoeding van 1 maand uitgegeven aan een mega gave ski jas van Iguana.. Gelukkig wouden mijn ouders wel de broek betalen!
AnneMieKe_89 schreef:Ik ben 3 jaar geleden voor het laatst geweest, dus had nu wat nieuws nodig (vorige was wat krap geworden, en wel erg uit de mode!), maar nu groei ik niet meer, en heb een erg leuk pak!
superpluisje schreef:
Ik heb ook een broek die erbij hoort maar dan in het lichtblauw die kleur die ook in die jas zit. Je had ook een bruine broek met een oranje krijtstreep erbij die vind ik ook onwijs tof maar die kan ik echt nergens meer vinden. Heb nu een andere leuke van oneill gezien een lichtblauwe met een ruit maar weet nog niet of ik m ga kopen want vind het idd ook een beetje zonde voor 1 x per jaar.
Mocca schreef:capopjekop schreef:Ligt dat op de grens bij oostenrijk? Mss komen we elkaar wel tegen, dan wordt het een boktmeeting in het buitenland
Had je het tegen mij?
Kitzbühel/Kirchberg/St. Johann liggen niet op de grens, ongeveer een half uur met de auto van Kufstein (de grens) af.
capopjekop schreef:Gaan jullie ook uit tijdens wintersport?
capopjekop schreef:superpluisje schreef:
Ik heb ook een broek die erbij hoort maar dan in het lichtblauw die kleur die ook in die jas zit. Je had ook een bruine broek met een oranje krijtstreep erbij die vind ik ook onwijs tof maar die kan ik echt nergens meer vinden. Heb nu een andere leuke van oneill gezien een lichtblauwe met een ruit maar weet nog niet of ik m ga kopen want vind het idd ook een beetje zonde voor 1 x per jaar.
Ja die met die streep heb ik dus, vond hem ook onwijs gaaf. Later zag ik hem 2x op tv, in snowfever en laatst bij zigzag