Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat iemand die je totaal niet kent, van alles gaat uitzoeken.
Het meest rechter gedeelte was dus groter als dat het nu nog is. En nu is het dus alsnog ongeveer 250m2 vloer oppervlak begane grond (plus nog 2 verdiepingen)

Dat heb ik ooit gezien en vond ik zo gaaf
Om rekening te houden met toekomst, moet je er met een rolstoel rond kunnen (niet dat ik daar nu op hoop maar liever mee nemen in het ontwerp). De kledingkasten heb ik daarom in de corridor gezet. Of dat de meest handige plek is, hmm.

.
Marcella schreef:4C Spreekt mij het meeste aan. Met katten ben ik juist blij met een hal. Meer zekerheid over dat de katten niet naar buiten kunnen.
4b staat op de 2de plek.

mmajar schreef:Leuk, huis ontwerpen!
Ik lees dat je al probeert rekening te houden met rolstoelgebruik, misschien is het dan ook slim om in de badkamer er rekening mee te houden dat je ook daar meer ruimte hebt om te manoeuvreren, geen muurtje om de wc af te schermen bv. En dus ook ruimte voor thuiszorg om te helpen.
Ook ruime deuropeningen zijn dan fijn.

Maar ik ga niet nog een keer bouwen, dit is het huis waar ik verwacht te willen blijven. Dan liever meer uitgeven en dat het echt mijn droomhuis wordt dan kleiner/minder wat ik wil maar net 50-100k minder uitgeven.