Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Volgens Google is dat correct
Antheman schreef:En ik ga vrijdag naar ijsland! We reizen 14 dagen door de westkant. Ik heb er erg veel zin in.
Lottehorse27 schreef:Wat leuk om zo al een beetje IJsland te zien! Ik vertrek komende maandag voor vijf weken naar IJsland om te ‘werken’ op een IJslander stal. Maandag kom ik alleen al erg vroeg aan en ik word pas in de namiddag opgehaald uit Reykjavik. Wat zijn dingen die ik echt niet mag missen in Reykjavik? (en zijn er ook leuke spots om een beetje te ontspannen? Heel de dag doorgaan is wel heel enthousiast)
Lottehorse27 schreef:[Antheman schreef:En ik ga vrijdag naar ijsland! We reizen 14 dagen door de westkant. Ik heb er erg veel zin in.
Wat leuk! Ga je ook paardrijden? Wat heb je allemaal verder op de planning?
Dorine92 schreef:Je kunt ook een bootje nemen naar die eilanden om puffins te spotten. Of walvissen maar dan moet je net mazzel hebben.
Verder kun je gewoon gaan rondlopen. Reykjavik is niet groot dus je komt alles vanzelf wel tegen
Antheman schreef:Nee, ik ga niet paardrijden. We bekijken eigenlijk de hele westkant, van Reykjavik tot Isafjordur en nog iets noordelijker. Veel natuurschoon bekijken, in natuurijke zwembaden liggen en genieten van veel moois.
We hebben een 4 x4 auto gehuurd en de binnenweg is open, dus ook dwars door t midden heen om in Hvammstangi te komen. Daar verheugd mijn man zich t meeste op. Ik op de fjorden om papegaaiduikers en ander natuurschoon te zien.
shadowstar schreef:Ikzelf rijd gewoon met ariat rijschoenen die ik ook als wandelschoenen kan gebruiken.
1 Augustus vlieg ik! Echt zin in