Ik ben ook niet zo goed met lief blijven. Als mijn bloed kookt laat ik mijn man bellen, die is het omgekeerde.
Kwa verhuisstress moet je maar zo denken: als er niets mis gaat heb je ook niets te vertellen.
Hoe saai is een verhuizing waarbij je er niet achterkomt dat je zwager een zaag met een pompoen, een strijkijzer en een glazen theepot in 1 doos gekiepert heeft zonder ook maar iets van bescherming
het blijft een mooi woord,
water was simpel, hoofdkraan opendraaien en klaar. Ik heb maar gevraagd of er geen meterstanden voor afgelezen moeten worden? Weet iemand dat hier? Ik neem aan dat ik dat ergens door zal moeten geven, dat vraag ik vrijdag ochtend dan wel meteen ook.
Daar is gelukkig geen stroom voor nodig. Eigenlijk ook wel een eis van me. De mogelijkheid bij uitval van stroom toch een warm huis kunnen krijgen.
met onhandige gereedschappen die ook meteen door moeten naar frankrijk.
). Een lijstje moet voor die tijd hier af zijn en een lijstje vragen aan de burgemeester.
ik ben niet zo lief meer voor mijn omgeving zeg maar
. Korter van stof kan gewoon niet. Helaas mijn soort van ik moet mezelf op de beenhouden stand. Dan iser echt geen extra energie voor meer dan de meest noodzakelijke extra korte communicatie. En wijk dan ook niet af van de planning die in mijn hoofd zit.
Gister was zo n dag dus. Eigenlijk had ik gisteravond al pootjes hoog moeten hebben en vandaag de keukenkastjes over. Maar ipv uitladen in een uur kostte het ruim 3,5 uur. En is er maar een rit geweest. Door de verwachtte ijzel kon er niet nog een ritje. Het was wat minder gezellig zeg maar.
een werkende linky met stroom. Dat zou betekenen dat het niet extern is afgesloten en er toch in ieder geval een identificatie mogelijk is en ze de boel hebben gecheckt bij het aansluiten ervan.

en de aanwijzingen van google vind ik ook niet echt heel fijn. Ik had een extra groot scherm wat duidelijk leesbaar is.
Weer een zus van mijn vader die waarschijnlijk volgend jaar niet gaat halen.
en maakt maar weer eens duidelijk dat ook mijn papa echt een oude man is.