Karuna, ik vind het goed dat je zo doorzet maar ik begrijp soms je verhaal niet helemaal
je zegt ook dat je liever wat langzamer dan te snel gaat. Dat kan ik begrijpen, maar als je wat meer vaart hebt dan is het maken van bochten makkelijker. Je hoeft dan minder te werken met je knieën. Ik kan bijnaaaa gaan aftellen!
Sureido, paar jaar geleden in Gerlos les gehad van een NL leraar. Ze zoeken daar altijd seizoens leraren. Ik zou bellen/mailen met een skischool en eens vragen hoe het in zijn werk gaat.
anderen des te meer lijkt soms wel hihi. Ik beleef lol aan een simpele vlakke piste en net zo lang herhalen op techniek tot het goed gaat.
bottrop is hier dichtbij ben er wel eens wezen kijken maar nooit geskied. Gv wel en die is niet te spreken over de trage band en de soms erge drukte. Maar hij kon mee met vrienden voor wie het de eige mogelijkheid op sneeuw is.
. Krijg echt de zenuwen van zulke lui.
is toch wel heel anders dan wat wat we vorig jaar hadden. Toen was het bij ons op het warmst 15 graden Celsius
wij hebben in zermatt wel -30 gehad boven op de kleine Matterhorn. Dat was wel erg koud. Nu is t hier gemiddeld -12 tot -15, maar met een zonnetje is dat prima te doen hoor.
ik zou ook nog wel willen maar helaas zit het er niet meer in.