Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 14:08

Ik doe zondag goede, stevige schoenen aan. Die trolleys zouden verboden moeten worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 14:11

Jildau 3 euro dit jaar , is per tas dus alles bij elkaar proppen in 1 tas en dumpen maar :))

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 14:12

Fem schreef:
Gianti schreef:
Voor mij was dit de eerste keer ooit (en laatste).. ging voor de pasar malam! Vader van vriendin trad op! Maar Jezus wat een asociale mensen.. zat in de rolstoel en mensen stappen letterlijk over mij heen! 1x stond ik schijnbaar in weg voor een vrouwtje dus ze zette mij gewoon ergens anders neer :oo die heeft echt wind van voor gekregen...

Maar wel mooie iso stijltang gescoord <3

Dan heb ik jou toch gezien!
Ik dacht je al ergens van te herkennen.. Maar twijfelde teveel..
Ghehe... grappig, ik heb Jessica (Jespri) ook nog gezien...

Asociale mensen hou je er toch bij..
Mensen mopperen allemaal op elkaar..
Balen van je minder fijne ervaring..

Oooh wat grappig! Volgende keer gedag zeggen hoor :P dan heb ik Jessica denk ik ook gezien!! Vond iemand al heel erg op haar lijken, maar misschien was ze het ook :P

Urona447 schreef:
Zo dat is echt brutaal Gianti! Ik werd ook door een 80 jarige opzij gebeukt. De reden was dat zij vond dat ze eerder recht op een bitterbal had dan ik ... Ook voor mij nooit meer de huishoudbeurs.

Ik heb idd eentje nog ns medewerker zien slaan omdat ze ingang niet mocht gebruiken :oo

lieveli schreef:
Ik word helemaal strijdlustig van jullie. Gianti mag ik je stoel lenen? Dan neem ik met terugwerkende kracht wraak voor je

Jaaaaa ~~}> *zoekt bowling smiley*

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 14:41

lieveli schreef:
EedihcrO schreef:
Leuk topic dit. En mooie aankopen allemaal. Ik ben gister geweest, maar dan wel op de negenmaandenbeurs. Ik vond het maar slecht geregeld allemaal :o . Eerst moest iedereen door 1 ingang naar binnen. Dat was beter voor de spreiding. Helemaal aan de andere kant van het gebouw, dus om bij de juiste hallen te komen de hele beurs over. En we gingen om 13 uur lunchen bij een plek van de rai zelf (dus geen opgezette la palace oid) en na een half uur in de rij (met maar liefst 5 man voor ons...) kregen we te horen dat de broodjes op waren. Hoe kan dat op een beurs als deze _-:( . Moet je ook net allemaal zwangere vrouwen bij elkaar hebben. Iedereen was echt zo pissig. Echt niet grappig gewoon... verder op de beurs zelf wel wat nuttige dingen gezien, maar ook mijn ogen uitgekeken naar alle onzin die er te koop is. Echt te bizar voor woorden wat ze allemaal verzinnen tegenwoordig. De hhb hebben we overgeslagen, want toen was ik al aardig gesloopt.

Dus geen aanrader voor mij?

De beurs zelf is op zich best leuk. Veel leuke kleding gezien (die ik nog niet koop, want ik weet het geslacht nog niet) en bijvoorbeeld heel fijn om eens wat doeken en dragers te kunnen proberen. Ook goede info van Maxicosi en Joolz gehad. Maar het gebeuren erom heen. Zo druk bij het eten dat het op is... dat snap ik dan niet. Gelukkig had de prenatalstand ook wat horeca en hebben we daar een broodje kunnen scoren. Ik word heel misselijk als ik niet op tijd eet (en heel chagrijnig :x )

Gefeliciteerd! Geniet van je dag vandaag Y)(^)

ratjelover schreef:
Rebecca schreef:
Komen mam en thuis komt ze ermee dat ze ook zo'n ding wil volgend jaar :') , even kijken hoe ik dat uit haar hoofd praten ga dan hoor ik er niet bij :+

_O- _O- _O-

@ EedihcrO : wat vond je onzin dingen als ik vragen mag?

De babycook, de zogenaamde sexy bh's om handsfree te kolven, draagdoeken voor kinderen (zodat ze een pop kunnen dragen). Meeste was wel nuttig hoor. En ook serieus wel leuke dingen gezien, maar als je je gang gaat kun je zo duizenden euro's uitgeven nog voor het kind er is en de helft gebruik je dan wellicht niet eens. Sommige dingen zijn ook zo schreeuwend duur, omdat er baby voor staat.

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 17:50

Zou echt niet weten wat zonder me trolley moet. Trolley vol en 3 big shoppers. Kan maar net tillen haha.
Wat wel irritant vind is kinderwagen waarvan 2 naast elkaar zitten.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 18:01

happyhorse schreef:
Zou echt niet weten wat zonder me trolley moet. Trolley vol en 3 big shoppers. Kan maar net tillen haha.

Maar jij met je trolley en sh*tload aan tassen niet? :=

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 18:26

Jolien87 schreef:
happyhorse schreef:

Maar jij met je trolley en sh*tload aan tassen niet? :=

Versper ik niet de hele weg ;)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 18:41

Mensen met trolleys zijn gewoon vervelend. :D Genoeg mogelijkheden om niet te hoeven sjouwen dus ook gewoon onnodig.

Gashmiron

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 18:53

Ik baal trouwens wel dat de puzzels er niet waren, speciaal gewacht tot de huishoudbeurs met kopen -O-

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 19:44

Zoooo terug op weg naar huis. Super dag gehad. :D

Enne dan ben ik maar een vervelend mens met een trolly. Ik aanbid dat ding! Zo ontzettend handig. En had zoveel zooi dat we halverwege naar de auto zijn gelopen om te dumpen dus was erg blij dat we weer onder de RAI stonden. :j

Ik las van de week ergens dat alles wat je tegenwoordig nog gratis krijgt op de hhb en 9mnd wel in je jaszak past. Nou zulke grote jaszakken heb ik niet hoor :')

Zal later proberen alles op de foto te krijgen!

Oh en bij Best for your friend goed geslaagd. Hoefde niks aan te laten passen want 5 kleine kuipjes waren nu €2.50 perfecte prijs en mocht er probleemloos 20 kopen. Dus ik kan weer even voort.

Oh en bij Black en Decker een powerbank gewonnen! Degene voor me won hem ook en was maar 1 vakje op dat rad waarmee je die won dus kans was klein maar had dus dikke mazzel want ik draaide hem ook. Mooi ding 4000mah. :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 20:32

Hadden andere mensen dit ook (die naar pasar waren geweesy), ik rook echt naar een frituurpan bij thuiskomst :oo jas mag zelfs wasmachine in..

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 20:44

Nee, niks gemerkt. Ik kon de trui die ik gisteravond na het werk aan deed, vandaan gewoon weer aan. Ik heb 's avonds daar gegeten. Super lekker.
Echter stonk mijn schone werkshirt wel naar eten, omdat ik hem in de keuken boven de verwarming had laten drogen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 20:54

Pasar ben ik niet echt geweest , is dat de bus daar recht voor de deur parkeerde maar verder

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:03

Ben ik niet binnen geweest dus geen idee!

Meer mensen keelpijn na de beurs? Ze stonden Isla keelpastilles uit te delen. Vond ik wel erg toepasselijk :=

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:24

Pasar, is dat dat chinees/Vietnamese eethoek?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:31

WiskyBokjes schreef:
Pasar, is dat dat chinees/Vietnamese eethoek?

Yess :)

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:36

Ookal ben ik daar 's ochtends 1 keer door heen gelopen, mijn kleding stonk na een dag HHB ook echt enorm.. De stand staat natuurlijk wel in de hal daarnaast, maar gatsiedarrie. := Mijn kleding is ook direct de was in gegaan.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:46

Nergens last van gehad, vandaag daar heerlijk gegeten. Niet heel veel meegenomen kaaskoekjes, bolero en weer hondenspulletjes. wel 3 boodschappentassen en 1 rugzak mee tenemen morgen maar dat gaat niet lukken met 7 keer overstappen totaal en tussendoor werken :x

Dus een selectie gemaakt wat morgen mee naar huis mag en wat nog bij ouders blijft _O-

O en die ijsjes in cola smaak ook nog meegenomen me moeder en ik ieder een doos. Zou eigenlijk met me collega gaan maar die kon last minute helaas niet dus me moeder offerde zich op :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 22:10

Wat houdt dat Pasar in? Wij slaan dat altijd over eigenlijk. Moeite waard?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 22:24

Jildau schreef:
Wat houdt dat Pasar in? Wij slaan dat altijd over eigenlijk. Moeite waard?

Pasar malam is een Indische markt! Je hebt vooral veel keus uit verschillende Aziatisch eten en ook paar kraampjes. Staat een podium waar band optrad en aziatische dans optredens waren. Je moet er van houden! Ik vind sfeer altijd heel leuk!

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 22:32

Oohja, Indisch/Aziatisch past beter dan chinees/ vietnamees _O-

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 22:36

Echt niemand die de ijsjes voor mij mee kan/wilt nemen? :(

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 22:42

WiskyBokjes schreef:
Oohja, Indisch/Aziatisch past beter dan chinees/ vietnamees _O-

Ach je kon ook Mexicaanse wraps en Japanse poffertjes krijgen :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 22:42

Je woont veel te ver weg voor mij, sorry!

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 22:48

Het mag van mij ook verzonden worden, want zelfs dan ben ik nog een stuk goedkoper uit dan dat ik het online koop helaas.. Zou dan voor 24 ijsjes 33 euro moeten betalen..