Zwarte Cross 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yltje

Re: Zwarte Cross 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 20:49

Ik was alles morgen wat ik normaal draag en stauw dat in een tas :+

Dat alles stuk gaat vind ik best meevallen. Wel vies, erg vies, zeker als het inderdaad wat nat weer word haha

Wij gaan eerst naar guns n roses en moeten dan vanaf Wijchen naar de cross. Toch nog n uurtje dus wil wel optijd heen, indd ivm de drukte bij de caravans

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 21:46

Bij mij is vorig jaar niks kapot gegaan. Als je niet als een gek gaat staan duwen en trekken, valt het volgens mij best mee.

De caravan van onze groep gaat 's ochtends rijden, wij gaan begin middag rijden. Vorig jaar zijn onze caravans 's ochtends rond 11 weggegaan (1,5 uur rijden voor ons zonder caravan) en die waren pas tegen 6/7 op het terrein. Hoop dat het dit jaar sneller gaat

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 21:54

Wij gaan half 9 weg vanuit Brabant. Vorig jaar rond 10 weg gegaan en toen op de laatste 5 minuten 2 uur over gedaan. Kijken of dit beter bevalt, iemand die we kennen gaat altijd rond die tijd uit de buurt.

Dat alles stuk gaat ligt denk ik een beetje aan jezelf. :+ Vies misschien ja, daar ontkom je niet aan zeker met regen niet. Zijn ook mensen die hun kleren kwijtraken :j Betekent niet gelijk dat alle kleren kwijtraken :P

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 22:30

Hier beginnen de zwarte cross kriebels ook weer te borrelen.. Morgen nog 1 dag werken en dan woensdag vertrekken richting crewcamping ☺️ weer heel weekend sfeerbeheer! Alleen dat weer voor woensdag niet ideaal om in die regen mijn tent op te zetten

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 22:33

Ik ga als t goed is donderdag rond een uur of 9 half 10 opweg vanuit de buurt van Amsterdam
Kleren kwijtraken? :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 23:16

Stuk heb ik nog nooit meegemaakt, wel vies :*.
Bij høken in toldiek is t wel zo dat shirtjes kapot gaan (alleen bij mannen, vrouwen blijven ze aan), maar dat is een ander feest haha

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:31

LiannePuthzy schreef:
ik ben ook echt aan t twijfelen wat ik ga meenemen, de vriend van een goede vriendin van me zegt dat je t best je oude vodde moet meenemen omdat toch alles stuk gaat?

Dat is onzin en je bent er toch zelf bij ;)
Vies valt ook reuze mee, ik ben echt nog geen enkel jaar echt smerig geweest.. Maar dat ligt echt wel aan jezelf :')

Meestal zie je van die mannen in een plas zwemmen oid, als je zorgt dat je via een andere weg er om heen loopt heb je kans dat ze niet te grazen nemen }>

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:44

Neem mee wat vies kan en mag worden en tegen een stootje kan. Mocht er dan wat gebeuren is het geen ramp. Ben op zwarte cross nooit heel vies geworden op de gebruikelijke modder na.

Maar afgelopen manana tjsa was een zwarte crosser overigens die me de schuimparty onvrijwillig induwde :+

Afbeelding

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:35

Hahahaha Karuna!! Ik blijft het hilarisch vinden! Had al een schuim-foto van je gezien in het emigratie-topic (geloof ik) maar ik moet er weer om lachen :+

Kleding kapot heb ik ook nog nooit gehad, wel vies. Maar nooit zo vies dat het niet meer schoon te krijgen was hoor. Grootste uitdaging was denk ik vorig jaar toen we in de Loco Arena eerst de brandslang en vervolgens het zaagsel-kanon over ons heen kregen. Knikker daar nog wat bier overheen en het zaagsel zat goed aan de kleding geplakt. :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:42

Daar zijn wasmachines voor uitgevonden.

En ja was alleen een andere schuimfoto. :P Dat was na de eerste onvrijwillige schuimdouche, deze is twee rondes later. Still uit aftermovie waar we opstaan.(enige met een onherkenbare goede vriend wel zo netjes ) :+ was toch al helemaal verzopen dan maar nog twee rondjes door het schuim. }>

Ik ga ervan uit dat ik zaterdag avond/nacht helemaal dik onder de blubber zit inclusief een gore rolstoel. Ach sopje erover en klaar. Laarzen, regenhoes en regenkleding mee. Zitkussen in een vuilniszak proppen en ding als rollator gebruiken. Kom je een eind mee.

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:45

Haha, als je dan toch bezig bent, he!! Lachen hoor!

Das wellicht nog een tip voor de first-timers: Neem een grote vuilniszak mee waar je vuile was in gaat. Deden wij ook altijd en die ging thuis zo de wasmachine in.
Ik ging idd altijd op mijn werkschoenen. Niet het meest charmante, maar super praktisch, lekker om op te lopen en waterdicht.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:49

Ik heb mijn paarden poepschep laarzen. Charmante zwarte stappers maar lopen lekker goed waterdicht en niet te warm. Goede vriend gaat juist meestal op sandalen met blote voeten. Bevalt hem beter dan laarzen gek genoeg.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 14:10

Barramundi schreef:
Hahahaha Karuna!! Ik blijft het hilarisch vinden! Had al een schuim-foto van je gezien in het emigratie-topic (geloof ik) maar ik moet er weer om lachen :+

Kleding kapot heb ik ook nog nooit gehad, wel vies. Maar nooit zo vies dat het niet meer schoon te krijgen was hoor. Grootste uitdaging was denk ik vorig jaar toen we in de Loco Arena eerst de brandslang en vervolgens het zaagsel-kanon over ons heen kregen. Knikker daar nog wat bier overheen en het zaagsel zat goed aan de kleding geplakt. :')

Dat kan ik mij ook nog herinneren, zondag was heftiger dan de zaterdag :') Gelukkig kon ik in de avond heerlijk thuis douche, dat spul zat werkelijk waar overal :') :j

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 14:22

Echt he?! Er kwam zaagsel tevoorschijn op plekken waarvan ik zoiets had van... okeee.... hoe is dat DAAR gekomen _O-

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 14:59

_O- _O-

Heerlijke combinatie :') De laatste ronde kwam het alle gaten uit van de Arena, heb mensen nog nooit zo hard zien rennen.
Hoop trouwens nu dat je makkelijker binnen komt wat een drama zeg als het druk is..

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 17:06

Hoeveel krijg je ongeveer voor een campingkaart als je deze doorverkoopt? (Zeer waarschijnlijk kan ik toch niet, degens met wie ik zou gaan kwam vandaag met de melding dat ik toch niet met hun mee kan rijden, en heb verder ook geen zin om in mijn uppie met t ov te gaan)
Laatst bijgewerkt door LiannePuthzy op 11-07-17 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 17:08

LiannePuthzy schreef:
Hoeveel krijg je ongeveer voor een weekendkaart als je deze doorverkoopt? (Zeer waarschijnlijk kan ik toch niet, degens met wie ik zou gaan kwam vandaag met de melding dat ik toch niet met hun mee kan rijden, en heb verder ook geen zin om in mijn uppie met t ov te gaan)

Wow da's een naaistreek :=

Gewoon volle pond geloof ik hoor. Even op ticketswapp kijken

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 17:23

Oproep plaatsen voor vervoer? Misschien kun je meerijden met iemand

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 17:37

Wauw wat een streek! :( Bij ticketswap kun je geloof ik maximaal 10 of 20% bovenop het oorspronkelijke bedrag vragen. En volgens mij is er best veel vraag naar.

Oproepje voor vervoer kun je idd ook proberen, als je nog zin hebt om gezellig te doen tegen degene met wie je mee zou gaan ten minste :P Als je in de buurt had gewoond en ik nog plek vrij gehad zou hebben zou ik iemand die zo genaaid is wel op komen halen!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 17:42

Anders misschien, ik heb even een balletje opgegooid naar gv.

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 17:43

Ticketswap ga je nu niks meer voor krijgen worden er al zo'n 130 aangeboden.. Waar kom je vandaan?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 17:44

Duurste zie ik 156 euro die zijn gek.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 17:51

K woon tussen Amsterdam en Volendam
Heb nu een berichtje op men Facebook geplaatst of er nog iemand een plekje over heeft in de auto

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 18:21

Hmm wij komen uit west friesland, hebben nog wel plek over.

Gaan dus alleen morgen al want moeten eerst naar nijmegen.. Denk niet dat dat heel handig is? -O-

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 19:57

Oh wauw dat had ik nog niet gezien. 144 inmiddels. Nog ruim 300 opzoek, dus t zou moeten kunnen :+ Haha. Die dure zullen wel mensen zijn die m voor 125 hebben en daar 20% bij op rekenen. Als er zoveel op staan niet echt handig, je kunt beter quitte spelen dan uiteindelijk niet verkopen...

Hoop dat je nog vervoer kunt regelen!

Wij hebben onze plannen gewijzigd, gaan toch voor de spits rijden *\%/*