Kunnen we een lijstje indienen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben afhankelijk van mn familie wat die willen
Jans schreef:Ik zal het ze zeggen, ja ik moet even Thirsa blij maken![]()
Wat wil je hebben?
Ik had wat guitar picks die je in een shop bij Shibuya nu kon halen (ze exposeren daar nu de gitaren van m'n favoriete band ... omg ... I don't even .... stop met me) nodig, maar ik heb ze net via eBay kunnen bestellen dus dat drama is opgelost, whooh! Kreeg meteen wel een mailtje van de eBay verkoper, hij was benieuwd of ik wel eens in Japan was geweest, hoe ik het vond en ook dat hij zelf al eens in Amsterdam was geweest en hij had er allemaal foto's bij gedaan, super lief! Ben wel aan het bieden op twee prachtige rode haori's (heb eigenlijk geen geld, maar hey, rood).
Deze week is er een promo event met cocktails die de namen hebben van de nummers van m'n favoband want hun nieuwe CD komt uit.
lijkt een beetje op het Final Fantasy Café waar wij zijn geweest, daar hadden ze ook cocktails in de naam van de wapens enzo in FFXIV.
te-veel-hype. Sicayes schreef:Oooh jaaa in Rockaholiccc!!!![]()
Echt leuklijkt een beetje op het Final Fantasy Café waar wij zijn geweest, daar hadden ze ook cocktails in de naam van de wapens enzo in FFXIV.
En dan kon je de onderzetters sparente-veel-hype.
zucht. ik wil naar Japan.

Maar alsnog wel spannend. Die parfaits zien er wel echt super goed uit 

Er zijn redelijk wat sellers op eBay die hele mooie haori's en kimonos exporteren, echt super lucky
ik ging echt zo door het huis:
fangirl mode engaged.

) met de lange mouwen, maar ze zijn mooi genoeg om wel zo te dragen vind ik! 
vond ze super mooi om ook zo te dragen maar dan weer niet zo praktisch als ik weer eens bijna word neergehoekt bij het in de trein willen stappen.
heb je deo mee of koop je dat ook daar? Deo selectie is altijd maar klein daar imo
Parfum gaat ook mee, alles gaat mee
Nu ik voor 4 weken ga ga ik wel even wat strategischer in pakken met m'n makeup en shampoo en dergelijke, haha 
) en opzich is het best mooi hoor. Echter zijn ze echt bitch om uit te wassen en koop ik enkel haori's die echt bij m'n outfits passen, dus om er dan een hele vlek in te maken is ook weer zo wat. Echter heb ik nog niet echt een kimono die onder deze twee haori's kan .. Vervelend zeg