Jas is een no go , die ligt altijd in de bus. Met zoveel vrouwen heb je warmte genoeg
Alwiene
Geplaatst: 22-02-16 14:08
LadyMadonna schreef:
Wat is er nou allemaal gratis of, onder de €5? Ga morgen voor het eerst en ben een beetje een plan aan het maken
Gratis lijst heb ik hier eerder in het topic gezet. Onder de 5 euro is er echt zat te koop aan aanbiedingen enzo.
Sammie
Geplaatst: 22-02-16 14:10
@LM Je kunt 's ochtends het beste gelijk naar de foodhall gaan. Die is s ochtends nog het rustigst en 's middags meestal veel te druk. Daar heb je dus de milka aanbieding van 3 ? euro. En verder wijst het zich vanzelf. Pak het boekje iig mee voor nog wat extra korting.
Ze hadden van alles. Veel kortingen. Normaal kost z'n mok 9 Euro nu 4. Shoppers waren helaas uit verkocht. Die waren nu maar 2 Euro maar helaas. ... theepotten 15 Euro enz. Echt veel korting
Ja klopt maar mijn moeder en ik hebben dan al 2 hallen gehad waar het lekker rustig is. en met alle rust kunnen kijken enzovoort.
Eethal doen wij gewoon helemaal op het laatste en dan gewoon op gemakkie kijken overal dan hoef je dus de andere hallen niet meer en is het niet erg dat je moet wachten.
doen het elk jaar zo en gaat voor ons perfect Je rust dan uit in de rijen
Ik ben volgens mij pas 1 keer in de foodhall geweest en verder nooit meer kunnen vinden. Meestal loop ik rond in half 7 en hal van de blokker (blauwe vloer). En heeeel soms de kleding hal als ik iets meer tijd heb.