Walibi Holland halloween fright nights !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 20:23

Klinkt al horror :+ , jaren terug was het super. Heb me lam geschrokken, klinkt veel te commercieel nu ..

Wij gingen in eigen groep erin en troffen amper andere mensen , geen tijden dat he had maar gewoon eerste staan en ging ook wel kwartier eerder de eerste open

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 21:32

Ben doof aan het worden haha :'). Gillende meisjes en in de broek plassen van t lachen. Straks naar THE Villa!

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 21:49

Ess_Ramona schreef:
Ben doof aan het worden haha :'). Gillende meisjes en in de broek plassen van t lachen. Straks naar THE Villa!

The Villa is heeeel gaaf! Veel plezier :):)
Moest trouwens zo lachen om de 'I knew you were trouble' die ze daar op t scherm in de wachtrij draaien.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 22:29

Haha jaa, iedereen meezingen en ineens die gillende meiden :').
Huis was gaaf! Kort maar gaaf!

Vond "game over" erg leuk! Niet eng, maar heb wel gedanst met 1 van de acteurs :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 23:04

speedfiets_2 schreef:
Meer mensen die gefouilleerd werden bij binnenkomst ?

Bij ons de mannen, en bij mij de tas die gecontroleerd werd.

Heel eerlijk vond ik het vorig jaar enger. Quarantaine is eng, die acteurs zijn echt mega goed, maar de rest niet zo. Ben sowieso niet zo bang aangelegd :+. Heb wel meerdere jonge meiden zien rennen en gillen. Soms wel jammer, want ze eisen wel alle aandacht op.
Vond Hel Fire (die bij El Condor) ook wel vet!

xTiffani

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 00:09

Vond het enorm jammer dat we zo lang in de rij hebben moeten staan, we hebben maar 3 achtbanen kunnen pakken en we waren er om 11 uur binnen.

Wij zijn in de psychoshock en the villa geweest, psycho shock een stuk enger maar ben niet snel bang dus al mijn vriendinnen drukten me vooruit en knepen in mn hand haha.

Quarantine vond ik ook echt leuk, erg goede acteurs!! 1 meisje viel zelfs over de railing in de bosjes :') heb me echt kapot zitten lachen.
Ook een jongen die iemand uitdaagde maar eigenlijk een enorme lafaard was, rende telkens weg om daarna te zeggen : Kom dan!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 00:35

Hahahaha :'). Mijn vriend had vorig jaar een klein jongetje in z'n nek hangen daar. Die vond het toch een beetje eng :+

Ja, dat is wel zo ja. Op een gegeven moment 180 minuten voor de Goliath..

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 00:57

Hebben jullie dat filmpje gezien van die vechtpartij van gisteren.. Laat maar weer zien wat voor volk ze trekken... dood zonde. :n

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 12:27

Ben gisteren met mijn vriend geweest. We kwamen eigenlijk alleen voor de spookhuizen en de sfeer. Vonden zelf Jefferson Manor en The Villa het leukst :j Bij Haunted Holidays heb ik hele tijd in een deuk gelegen om een meidje wat achter me liep en zelf zo bang was dat ze mij wilde vast houden :')
De achtbanen duurde ons te lang dus hebben ons er niet aan gewaagd haha.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 12:50

Michelleex schreef:
Hebben jullie dat filmpje gezien van die vechtpartij van gisteren.. Laat maar weer zien wat voor volk ze trekken... dood zonde. :n

Ik heb het ook gezien. Maar damm sommige mensen waren ook gruwelijk asociaal. Voordringen aanduwen en zelfs mensen in hun gezicht slaan per ongeluk "uit schieten met hun armen" na 6 keer geloof ik dat dus niet meer.

Bij de express stond een groep van zes meiden a la 16 jaar constant te duwen , vals te zingen en voor te dringen en robd te zwaaien met hun armen. Nou na een uur van die onzin en toen ze high school musical begonnen te zingen en een vriend van mij voor de derde keer in zijn gezicht sloegen met die wapper armen. Was ik het toch echt beu. Riep keihard : nee! Jullie kunnen niet zingen en het klinkt gruwelijk irritant. Waren gelukkig stil erna en gingen op een afstandje staan.
In mijn defense ze hadden mij ook al meerdere malen gemept en tegen aan lopen porren. Ik was ook verbaasd over mezelf want normaal ben ik het enegelengeduld zelfde.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 13:50

_Nelleke_ schreef:
Ik ben gisteren ook geweest en ik ga mee met bovenstaande comments.

Het was gisteren gigantisch druk, zo druk dat de scarezones meer bestaan uit krioelende mensen met een enkele figurant die zich er tussendoor probeert te wurmen dan dat het echt een zone is waar ze je kunnen laten schrikken.

Wij waren er om 16u en zijn maar in 2 attracties geweest en ruim 1.40u bij elke attractie staan wachten. De wachttijden zijn ook een beetje misleidend doordat je ook nog mensen hebt die fastlane hebben gekocht en dus de hele tijd voor gaan. We hadden kaartjes voor Jefferson Manor waar je gewoon in een rijtje achter elkaar aanloopt, dus niet eens in groepen, gewoon iedereen tegelijk naar binnen, hup, waardoor wij inderdaad net tussen alle schrikmomenten in zaten. M'n vriend probeerde nog een beetje afstand te creëren door wat langzaam te lopen of te stoppen op sommige momenten maar we werden vanaf achter geduwd en Walibi medewerkers die lopen te gebaren dat je moet doorlopen. Ik heb dan ook niet echt heel veel van het huis meegekregen en dat vond ik echt jammer.

Walibi ziet gewoon teveel eurotekens en verkopen veel te veel kaartjes voor de spookhuizen. Al zouden ze 10 seconden tijd tussen elk groepje of tweetal laten is het al veel leuker! Maarja, dan kan je niet zoveel kaartjes verkopen.

Ook het park zelf had wel zo'n 5.000 man minder mogen hebben. Het was gisteren uitverkocht en ik had wel verwacht dat het druk zou zijn maar zo druk vond ik eigenlijk echt idioot.

Dan als laatste: de sfeer op het park wordt verpest door heel veel 14-18 jarige bontkraagjes die na 1 blikje alcohol denken dat ze de beste zijn. Ook inderdaad veel wietlucht en redelijk wat mensen die zich een beetje typisch gedragen en dan heb ik het niet over de figuranten.

Al met al: het idee is leuk maar het is veel te commercieel. De huizen zijn mooi maar je gaat met veel te veel mensen tegelijk naar binnen waardoor het eigenlijk niet meer eng is. De wachttijden van de attracties zijn misleidend doordat er ook nog een X aantal mensen met fastlane naar binnen gaan. Parkeren was wel goed georganiseerd en verder is het park echt tof aangekleed met die rode fonteinen etc. Ze zouden het naar mijn idee veel leuker kunnen maken door gewoon net wat minder mensen het park in te laten en de helft minder kaartjes te verkopen voor de spookhuizen en dan bijvoorbeeld een weekje langer open te blijven ofzo.

ik ben vrijdag geweest en ik sluit me hier helemaal bij aan.
In het spookhuis hadden wij mazzel dat we voorop liepen, maar heel weinig acteurs gezien bij de scare zones, waren drukker om onszelf tussen de stilstaande menigte te wringen om een beetje vooruit te komen.

Verder hebben we de show van Eddie om half 8 gezien, en inderdaad werd er flink wat geblowd.
Op een gegeven moment liepen er een paar mensen voorbij die de mensen voor ons finaal onder kotsten.

Toen waren we het zat en zijn we naar huis gegaan, het was 8 uur.

Enige voordeel is dat we daardoor niet 2 uur op de parkeerplaats hebben staan wachten, iets wat een vriendin van mij gisteren wel had :+

Volgend jaar gaan wij op zoek naar wat anders

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 17:17

Als ik zo de reacties lees, zowel hier als op facebook, ben ik achteraf blij dat ik toch niet gegaan ben.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 22:11

Nou wij hebben het echt wel leuk gehad hoor :j

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 09:37

Wij zijn zaterdag geweest en hebben het leuk gehad mede door de rippass, het buffet en de fastlane. Maar wat een rijen etc, zonder al dat zou ik er echt niet heen gaan. Mocht er volgend jaar niets veranderd zijn aan de huizen ga ik ook waarschijnlijk niet meer. Dit was mij derde keer in the villa, psychoshock en haunted holidays. Ondertussen ken je de huizen dan al wel! Tijd voor vernieuwing en iets minder kaarten. Ik hoorde dat er op een uitverkochte dag 25.000 mensen zijn.......

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 10:03

Hoe is Psychoshock? Wil er volgend jaar heen als ie er nog staat

Roomz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 19:24

Al een tijdje aan het meelezen.
Aankomende zaterdag ga ik er heen.
Ik las dat het uitverkocht is.
Helaas zijn ook heel veel huizen al uitverkocht. Alleen Haunted holidays kan nog.
Laatst bijgewerkt door Roomz op 27-10-15 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 19:26

Roomz schreef:
Aankomende zaterdag ga ik hier voor het eerst heen (als ze fright nights hebben).
Helaas zijn ook heel veel huizen al uitverkocht. Alleen Haunted holidays kan nog.

Ik vind haunted holidays echt geen aanrader, ik zou dan lekker in het gratis huis gaan.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 19:33

Hmm ik ga zaterdag ook heen maar vind het nu al zonde van mijn geld als ik hier zo de verhalen lees.. :(

Roomz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 19:43

IsaCalixa schreef:
Hmm ik ga zaterdag ook heen maar vind het nu al zonde van mijn geld als ik hier zo de verhalen lees.. :(

Hier ook een beetje zelfde gevoel.
Had er best veel zin in. Alleen door de verhalen iets minder. Al ervaart iedereen het weer anders natuurlijk

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 19:47

mie123gie schreef:
Roomz schreef:
Aankomende zaterdag ga ik hier voor het eerst heen (als ze fright nights hebben).

Ik vind haunted holidays echt geen aanrader, ik zou dan lekker in het gratis huis gaan.

Waar zit dat gratis huis dan? Ik heb kaartjes voor jefferson manor en psychoshock.

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 19:48

Desondanks heb ik een enorm leuke dag gehad hoor :)

Alleen als je in veel achtbanen wil raad ik je een fastlane aan, je staat wel lang in de rij.

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 19:51

Splendesco schreef:
Waar zit dat gratis huis dan? Ik heb kaartjes voor jefferson manor en psychoshock.

Bij de scarezone met de rednecks, psychoshock is opzich heel eng, je moet gewoon hopen dat je vooraan de polonaise loopt. Ik liep achter een hele lange man dus ik zag bijna niks.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 22:33

kan iemand de psychoshock omschrijven? ik heb het idee dat daar mensen met grote spuiten lopen en je meesleuren en enge dingen doen.. ben in the villa geweest voor de 2e keer maar vorig jaar heb ik wel 7 kleuren str*nt gesch*ten hoor ! volgensmij heb ik een verkeerd beeld van de psychoshock :=

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 22:55

Bij Psychoshock is het grote verschil geloof ik dat de acteurs hier af en toe echt achter je aanlopen en je voeten/schouders etc vast proberen te grijpen. Tenminste, dat is bij mij op vrijdag als enige spookhuis het geval geweest. :)

Ik ben normaal gesproken ook echt een schijterd als het aankomt op horror, Halloween dingetjes. De wachttijden voor de spookhuizen zijn vergeleken met 2 jaar terug sterk verbeterd, maar dat is alleen maar vanwege het feit dat er nu grote groepen van rustig 8 tot 10 man tegelijkertijd de spookhuizen is gestuurd wordt.. groot nadeel gelijk dus ook. Ik ben alleen in The Villa een keertje geschrokken en dan Psychoshock.. je zag echt alles al voor je gebeuren. En dan kwam de acteur nog een keer tevoorschijn om het te proberen maar dan had je zoiets van 'ik had je al gezien hoor... kruip je hoekje maar weer in, sorry dat je alsnog zo je best doet := ' Erg jammer.

Ben vrijdag alle 4 de spookhuizen in gegaan en alle scarezones ook gezien. Ook daar erg druk dus weinig echt meegekregen van de acteurs die er liepen. Had niet eens door dat ze er echt tussen liepen.

Van de overige normale attracties geen last gehad van lange wachttijden. Wij waren om 10:00 uur al in het park dus hadden alle dingen al (meerdere malen achter elkaar) gehad met nog geen 30min max wachten. Rond 22:30 waren wij weg.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 23:19

aahh okee.. ik vind dat dus eng als ze me aan willen raken enzo hahaa misschien volgend jaar toch maar gokje wagen.. the villa vond ik een beetje te gewoon nu.. nu ben ik wel benieuwd, op welk punt schrok je?

er zijn ook momenten dat ik tegen het plafond zat hoor haha

ik had gekukkig geen last van die grote groepen want ik liep vooraan. probeerde nog angstvallig langs die mijnwerker achtig iets met gasmasker (midden in het pad zodat je echt moest wachten tot hij weg was) te rennen, maar helaas sprong hij net het pad op (had hem al gezien bij iemand voor me) ik haat maskers dus dit vond ik echt nieeet leuk haha