Wij gingen in eigen groep erin en troffen amper andere mensen , geen tijden dat he had maar gewoon eerste staan en ging ook wel kwartier eerder de eerste open
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
speedfiets_2 schreef:Meer mensen die gefouilleerd werden bij binnenkomst ?
Michelleex schreef:Hebben jullie dat filmpje gezien van die vechtpartij van gisteren.. Laat maar weer zien wat voor volk ze trekken... dood zonde.
_Nelleke_ schreef:Ik ben gisteren ook geweest en ik ga mee met bovenstaande comments.
Het was gisteren gigantisch druk, zo druk dat de scarezones meer bestaan uit krioelende mensen met een enkele figurant die zich er tussendoor probeert te wurmen dan dat het echt een zone is waar ze je kunnen laten schrikken.
Wij waren er om 16u en zijn maar in 2 attracties geweest en ruim 1.40u bij elke attractie staan wachten. De wachttijden zijn ook een beetje misleidend doordat je ook nog mensen hebt die fastlane hebben gekocht en dus de hele tijd voor gaan. We hadden kaartjes voor Jefferson Manor waar je gewoon in een rijtje achter elkaar aanloopt, dus niet eens in groepen, gewoon iedereen tegelijk naar binnen, hup, waardoor wij inderdaad net tussen alle schrikmomenten in zaten. M'n vriend probeerde nog een beetje afstand te creëren door wat langzaam te lopen of te stoppen op sommige momenten maar we werden vanaf achter geduwd en Walibi medewerkers die lopen te gebaren dat je moet doorlopen. Ik heb dan ook niet echt heel veel van het huis meegekregen en dat vond ik echt jammer.
Walibi ziet gewoon teveel eurotekens en verkopen veel te veel kaartjes voor de spookhuizen. Al zouden ze 10 seconden tijd tussen elk groepje of tweetal laten is het al veel leuker! Maarja, dan kan je niet zoveel kaartjes verkopen.
Ook het park zelf had wel zo'n 5.000 man minder mogen hebben. Het was gisteren uitverkocht en ik had wel verwacht dat het druk zou zijn maar zo druk vond ik eigenlijk echt idioot.
Dan als laatste: de sfeer op het park wordt verpest door heel veel 14-18 jarige bontkraagjes die na 1 blikje alcohol denken dat ze de beste zijn. Ook inderdaad veel wietlucht en redelijk wat mensen die zich een beetje typisch gedragen en dan heb ik het niet over de figuranten.
Al met al: het idee is leuk maar het is veel te commercieel. De huizen zijn mooi maar je gaat met veel te veel mensen tegelijk naar binnen waardoor het eigenlijk niet meer eng is. De wachttijden van de attracties zijn misleidend doordat er ook nog een X aantal mensen met fastlane naar binnen gaan. Parkeren was wel goed georganiseerd en verder is het park echt tof aangekleed met die rode fonteinen etc. Ze zouden het naar mijn idee veel leuker kunnen maken door gewoon net wat minder mensen het park in te laten en de helft minder kaartjes te verkopen voor de spookhuizen en dan bijvoorbeeld een weekje langer open te blijven ofzo.
Roomz schreef:Al een tijdje aan het meelezen.
Aankomende zaterdag ga ik hier voor het eerst heen (als ze fright nights hebben).
Ik las dat het uitverkocht is.
Helaas zijn ook heel veel huizen al uitverkocht. Alleen Haunted holidays kan nog.
mie123gie schreef:Roomz schreef:Al een tijdje aan het meelezen.
Aankomende zaterdag ga ik hier voor het eerst heen (als ze fright nights hebben).
Ik las dat het uitverkocht is.
Helaas zijn ook heel veel huizen al uitverkocht. Alleen Haunted holidays kan nog.
Ik vind haunted holidays echt geen aanrader, ik zou dan lekker in het gratis huis gaan.