Ohgod ik kom net te weten dat ze Blondie hebben willen verplaatsen met een trailer, god weet waar... een of andere vriend die bullriding doet. Nu ze hebben haar op de trailer gekregen en ze is helemaal beginnen flippen en ze is de muren beginnen uitstampen en ze is op dr kop beland en haar wondes aan haar knieen zijn terug open.. nu is ze weg en ze hebben ons niets laten weten, mooi hoor ik ga ze nog proberen te bereiken om precies te weten waar ze nu is en waarom.. sneu dit.
Manon_vdv
Geplaatst: 10-08-15 05:56
Oh wat erg! Hopen dat de wonden niet al te ernstig zijn, en ze oké is...
Ik hoor net van de tweelingzus van de eigenaar dat Blondine naar een trainer is. Waarschijnlijk omdat ze nu wat beter in de hand was doordat wij er mee bezig zijn geweest, willen ze dat nu meteen doorzetten bij de trainer. Wat ik dan niet snap is waarom je in godsnaam zon bang paard nu in de trailer wilt zetten. Dat is vragen om problemen. Tis triest wat er is gebeurd en ik geloof ook best dat ze nu weer overnieuw kunnen beginnen. Maar gelukkig zijn haar wonden oké. Het ligt weer een beetje open maar ze heeft er niet te veel last van gelukkig.
Je staat in uitgelicht! (zie ik nu pas met m'n wakkere hoofd) En dan die mensen die toch nog even zeggen 'ik vind het verschrikkelijk maar daar zal ik je niet mee vervelen' of iets in de trand. Argh, waarom zet je dat er dan ook nog bij. Open lekker een rodeo discussietopic en ga daar met elkaar in gesprek.
Wat ontzettend triest van Blondie! Arm paard, het gaat wat beter en dan gelijk een enge ervaring rijker..hopelijk komt ze weer een beetje tot rust.
ja inderdaad. ik kan daar niet zo goed tegen als mensen alsnog in discussie gaan. laat je mening lekker voor je denk ik dan.
over blondie, we hebben gister nog even persoonlijk met die tweelingzus gepraat (de eerste keer was via sms) en Blondie is nu op een soort bootcamp bij de trainer. 30 dagen lang wordt er dagelijks met haar gewerkt. en poging twee op de trailer ging goed, alsof ze het al jaren deed. weer typisch blondie he
Haha was ik nog van plan maar alleen de foto's laden op tinypic duurt enorm lang En spijt niet nee, op naar Brussel vandaag we vertrekken binnen een uurtje richting Pensacola.